اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه اهل سنت اسدیه:

شکار پهپاد آمریکایی شکست دیگری برای آمریکا رقم زد

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه اهل سنت اسدیه گفت: شکار پهپاد آمریکا توسط سپاه پاسداران نشانه قدرت نظامی ایران اسلامی است که شکست دیگری را برای آمریکای جنایتکار رقم زد.

شکار پهپاد آمریکایی شکست دیگری برای آمریکا رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان مولوی، سید‌احمد عبدالهی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان درمیان با اشاره به پیروزی حماس در جنگ هشت روزه غزه اظهار کرد: پیروزی مسلمانان مظلوم در محاصره رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه پرده نفاق از چهره سران مستبد و وابسته به غرب بلاد اسلامی کنار زد و مسلمانان به خوبی حامیان راستین حقوق بشر را شناختند.

وی از جمهوری اسلامی ایران و مقاومت لبنان به عنوان حامیان مقتدر فلسطین یاد کرد و افزود: جنگ غزه پوشالی بودن قدرت اسرائیل، خوی ددمنشی وی و دروغ بودن ادعای مضحک حمایت از دموکراسی مدعیان آزادی را یک بار دیگر بر جهانیان روشن ساخت.

امام‌جمعه اهل سنت اسدیه، وحدت را لازمه ضروری جهان اسلام در برخورد با دشمنان و عوامل نفوذی آنان دانست و ادامه داد: دشمن سعی دارد با عوام‌فریبی و به قدرت رساندن عناصر وابسته و درجه دوی حکام مستبد بیداری اسلامی را به نفع خود مصادره کند.

عبدالهی با بیان اینکه بیت‌المقدس و فلسطین تنها یک سرزمین نیست بلکه قلب جهان اسلام است، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی مشروعیتی ندارد و آزادی فلسطین واجب و مقاومت راه درست آزادی آن است.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌مداران عرب از غزه و مقاومت باید درس بگیرند، افزود: جنگ هشت روزه سرآغاز شکست دشمن و پایانی بر توسعه‌طلبی‌های غده سرطانی خاورمیانه بود که در سایه همدلی و مقاومت فلسطینیان به دست آمد.

امام جمعه اهل سنت اسدیه‌ ضمن تمجید از نقش ایران، حزب‌الله و همه کسانی که در کنار مقاومت بودند، از مقاومت به عنوان عامل وحدت یاد کرد و گفت: باید خدا را شاکر باشیم در فضا و محیطی زندگی می‌کنیم که احکام شریعت در جامعه حاکم است و از نعمت امنیت برخورداریم.

عبدالهی تصریح کرد: شکار پهپاد آمریکا توسط سپاه پاسداران نشانه قدرت دفاعی ایران اسلامی است که شکست دیگری را برای آمریکای جنایتکار رقم زد.

انتهای پیام/69009/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
وحدت مقاومت غزه فلسطین پهپاد درمیان به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان مولوی سید‌احمد عبدالهی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان درمیان با اشاره به پیروزی حماس در جنگ هشت روزه غزه اظهار کرد: پیروزی مسلمانان مظلوم در محاصره رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه پرده نفاق از چهره سران مستبد و وابسته به غرب بلاد اسلامی کنار زد و مسلمانان به خوبی حامیان راستین حقوق بشر را شناختند. وی از جمهوری اسلامی ایران و مقاومت لبنان به عنوان حامیان مقتدر فلسطین یاد کرد و افزود: جنگ غزه پوشالی بودن قدرت اسرائیل خوی ددمنشی وی و دروغ بودن ادعای مضحک حمایت از دموکراسی مدعیان آزادی را یک بار دیگر بر جهانیان روشن ساخت. امام‌جمعه اهل سنت اسدیه وحدت را لازمه ضروری جهان اسلام در برخورد با دشمنان و عوامل نفوذی آنان دانست و ادامه داد: دشمن سعی دارد با عوام فریبی و به قدرت رساندن عناصر وابسته و درجه دوی حکام مستبد بیداری اسلامی را به نفع خود مصادره کند. عبدالهی با بیان اینکه بیت‌المقدس و فلسطین تنها یک سرزمین نیست بلکه قلب جهان اسلام است اضافه کرد: رژیم صهیونیستی مشروعیتی ندارد و آزادی فلسطین واجب و مقاومت راه درست آزادی آن است. وی با

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول