اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطر حرم حسینی در کربلای ایران _ 18

آبادانی‌ها امشب میزبان ضریح امام حسین (ع) هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آبادان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مردم ولایتمدار آبادان امشب میزبان ضریح مقدس اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

آبادانی‌ها امشب میزبان ضریح امام حسین (ع) هستند

سیدولی‌الله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان با اشاره به اینکه ورود ضریح مرقد مطهر امام حسین (ع) به شهرستان آبادان حتمی‌ است، اظهار کرد: ورود ضریح به شهرستان آبادان حتمی بوده، اما زمان دقیق این ورود مشخص نیست، اما به احتمال بسیار زیاد امشب ضریح میهمان مردم غیور و ولایتمدار آبادان خواهد بود.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار و حسینی آبادان از ورود این مهمان مقدس به شهرشان مطمئن باشند و در مکان مشخص شده مهمان زائران و شهروندان آبادانی است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آبادان ادامه داد: زمان این ورود با توجه به استقبال و ازدحام جمعیت در مسیر حرکت کاروان سفینة‌النجاة مشخص نبوده، اما حتم به یقین وارد شهرستان آبادان شده و در مسیر بعدی برای خروج از ایران وارد خرمشهر می‌شود.

وی در خصوص تغییرات زمانی در رابطه به ورود ضریح به آبادان گفت: با توجه به استقبال پرشور مردم و زواری که از دور و نزدیک به استان خوزستان آمده بودند و ازدحام جمعیت، تأخیری در حضور ضریح به شهرستان آبادان ایجاد می‌شود.

موسوی گفت: امکانات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ورود همه جانبه و استقبال از ضریح در شهرستان مهیا شده و شهروندان آبادانی بی‌صبرانه منتظر حضور این مهمان مقدس در شهرستان مهیا شده است.

وی در پایان خواستار ثبت هر چه بهتر این رویداد مهم تاریخی شد.

انتهای پیام/72001/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول