اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینه النجاه در کربلای خوزستان-82

حضور 2.5 میلیون خوزستانی در جوار ضریح عشق

خبرگزاری فارس: رئیس کانون مداحان و شاعران آیینی خوزستان گفت: حدود 2 میلیون و 500 هزار نفر از مردم ولایتمدار خوزستان ضریح حضرت امام حسین (ع) را زیارت کردند.

حضور 2.5 میلیون خوزستانی در جوار ضریح عشق

سید مجید ضاتوفیق در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مصلای مهدیه اهواز محل استقرار کاروان حامل ضریح اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: این حضور حماسی نشان از عشق و ارادت مردم خوزستان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارد.

وی با بیان اینکه حضور پر شور و خروش مردم اهواز بی‌نظیر بود اضافه کرد: اهالی شهرهای مختلف خوزستان از جمله ایذه، امیدیه، باغملک، رامهرمز، بهبهان، هفتکل، حمیدیه، رامشیر، آبادان، شوشتر، شادگان و مسجدسلیمان که پس از اطلاع از حضور کاروان سفینةالنجاة در شهرستان اهواز رهسپار این شهر شدند نیز شکوه خاصی به این مراسم داده بود.

رئیس کانون مداحان و شاعران آیینی خوزستان ادامه داد: تا کنون 2 میلیون و 500 هزار نفر از مردم ولایت مدار خوزستان ضریح حضرت امام حسین (ع) را زیارت کردند و این روند همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: این ضریح امشب به سمت کوت عبدالله می‌رود تا شب را مهمان اهالی این منطقه ولایت‌مدار و عرب نشین باشد که در این منطقه هم تعداد زیادی از خوزستانی به زیارت ضریح نور می‌آیند.

قرار است فردا ساعت7 صبح کاروان سفینة النجاه به سمت آبادان حرکت کند و در نخستین ایستگاه پس از اهواز، در محل دارخوین زیارتگاه عاشقان آن حضرت از شادگان و روستاهای اطراف خواهد بود.

انتهای پیام/2247/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول