اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینه النجاه در کربلای خوزستان ـ 85

ضریح امام حسین (ع) به سمت کوت عبدالله حرکت کرد

خبرگزاری فارس: در میان سیل اشک و آه عاشقان و دلسوختگان اباعبدالله الحسین (ع) کاروان حامل ضریح آن حضرت دقایقی پیش از محل مصلی مهدیه اهواز به سمت کوت عبدالله حرکت کرد.

ضریح امام حسین (ع) به سمت کوت عبدالله حرکت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در حالی که قرار بود پس از اقامه نماز جماعت صبح امروز کاروان به سمت کوت عبدالله حرکت نماید، این برنامه با یک ساعت تاخیر و دقایقی پیش آغاز شد.

هم اکنون کاروان حامل ضریح مطهر در مسیر اتوبان آیت الله بهبهانی به سمت کوت عبدالله (خروجی اهواز به سمت آبادان) در میان جمعیت به کندی در حال حرکت است و پیش بینی می‌شود مسیر 13 کیلومتری مصلی مهدیه تا کوت عبدالله را کاروان چند ساعته طی کند.

مدارس نوبت صبح منطقه کوت عبدالله و پاداد (ناحیه 3 آموزش و پرورش شهرستان اهواز) که در مسیر حرکت کاروان قرار دارند امروز تعطیل اعلام شده است.

بسیاری از مردم اهواز که کارمند ادارات و دستگاه‌های اجرایی هستند، ترجیح دادند با گرفتن چند ساعت مرخصی اول صبح، در کنار کاروان حضور یابند و در  لحظات پایانی حضور ضریح در این شهر از آن بهره معنوی ببرند.

ده‌ها ایستگاه صلواتی در طول این مسیر از سوی هیئت‌های عزاداری و به صورت خودجوش توسط مردم برپا شده که با صبحانه و چای از مردم پذیرایی می‌کنند.

قرار است کاروان حامل ضریح نورانی حسین بن علی (ع) پس از  توقفی کوتاه در کوت عبدالله رهسپار آبادان شود و دیده مشتاقان آن حضرت را که از روز جمعه چشم انتظار هستند، روشن نماید.

انتهای پیام/2247/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول