اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطر حرم حسینی در کربلای ایران_13

منتظران ضریح در سه راه دارخوین پذیرایی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: پذیرایی از هیئت‌ها و زائران مستقر در سه راه دارخوین با خرما، آب‌میوه و کیک و شیرینی در حال انجام است.

منتظران ضریح در سه راه دارخوین پذیرایی می‌شوند

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: پذیرایی از هیئت‌های مستقر در سه راه دارخوین با خرما، آب‌میوه و کیک و شیرینی هم‌اکنون در حال انجام است.

وی افزود: هم‌اکنون سیل عظیم جمعیت از شهرهای مختلف استان وارد شهرستان شادگان شده و در حال عزیمت به سوی دارخوین برای استقبال از ضریح اباعبدالله‌الحسین(ع) هستند.

فرماندار شادگان گفت: شادگانی‌ها در کنار شهروندان دارخوینی‌ها یک‌صدا نام اباعبدالله را فریاد زده و در انتظار ورود ضریح مرقد مطهر آن حضرت به منطقه هستند.

وی اضافه کرد: تکایا، دسته‌جات و همه مشتاقان ورود ضریح در سه راهی دارخوین دست از انتظار برنداشته و لحظه به لحظه پرشورتر بر شوقشان افزوده می‌شود.

فیوضی در پایان اظهار کرد: وسایل پذیرایی و ایاب و ذهاب برای زائران از بخش‌های مختلف شهرهای شادگان و دارخوین در مسیر حرکت ضریح آماده و مهیا است.

انتهای پیام/ 72001/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول