اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان هلال احمر

45 خودروی عملیاتی آرگو به ناوگان امدادی کشور پیوست

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از خریداری 45 خودروی عملیاتی با نام آرگو به منظور افزایش تجهیزات و امکانات این جمعیت خبر داد.

45 خودروی عملیاتی آرگو به ناوگان امدادی کشور پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمود مظفر ظهر امروز در مراسم تجلیل از امدادگران برتر هلال احمر استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح امداد و نجات نوروزی پیش‌بینی می‌شود این خودروها که قابلیت عبور از آب، سیلاب و مکان‌های صعب‌العبور را دارند تا قبل از فرا رسیدن سال جدید به استان‌ها ارسال شوند.

وی با اشاره به افزایش امکانات و تجهیزات هلال احمر در ایام نوروز تصریح کرد: با تدابیر اتخاذ شده عوامل، تجهیزات و امکانات امداد و نجات جمعیت هلال احمر در نوروز 91 شاهد افزایش 50 درصدی نسبت به نوروز 90 خواهیم بود که امید می‌رود با این تدابیر کاهش وقایع ناگوار در ایام نوروز را شاهد باشیم.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور ادامه داد: جمعیت هلال احمر کشور از آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی به 4 هزار حادثه و 200 هزار نفر از حادثه‌دیدگان در بخش امداد، نجات، اسکان و راهنمایی در ایام نوروز برخوردار است.

مظفر با تاکید بر افزایش فرهنگ ‌نوع‌دوستی در جامعه گفت: فرهنگ نوع‌دوستی فرهنگی عجین شده با مردم ایران است که روزبه‌روز در جامعه گسترش می‌یابد.

وی با اشاره به حساسیت کار امدادگران در ایام نوروز بیان کرد: امدادگران باید برای ارائه خدمات مطلوب به مردم هر چه توان دارند، به کار گیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز از ساماندهی 120 تیم تخصصی امداد و نجات در رشته‌‌های 9 گانه خبر داد.

مرتضی سلیمی با اشاره به طرح درجه‌بندی امدادگران برای نخستین بار در کشور در استان مرکزی اظهار داشت: در این طرح امدادگران با چهار درجه امدادیار، امدادگر، نجات‌گر و ایثارگر رتبه‌بندی می‌شوند.

در این مراسم ضمن تقدیر از امدادگران فعال جمعیت هلال احمر استان مرکزی به 13 نجات‌گر درجه یک و ایثار و 39 نجات‌گر درجه 2 و 3 این استان درجه اهدا شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول