اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

فیروزکوه کم‏ترین امکانات را در زمان بحران در اختیار دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: شهرستان فیروزکوه، کم‏ترین امکانات را در مراکز اسکان به ‏ویژه در زمان بحران در اختیار دارد.

فیروزکوه کم‏ترین امکانات را در زمان بحران در اختیار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان مدیریت بحران استان تهران اظهار داشت: محور فیروزکوه در مواقع انسداد دو محور اصلی دیگر منتهی به نوار شمالی کشور، یعنی هراز و چالوس با حجم ترافیک سنگینی مواجه می‏شود.

وی ادامه داد: نمونه چنین رویدادی، سال گذشته در این محور به ‏وقوع پیوست و ترافیکی هشت کیلومتری و پنج ساعته در مسیر ایجاد شد.

افشارنادری اضافه کرد: کولاک شدید روزهای آغازین سال و ایام مسافرت‏های نوروزی به قدری مشکل‏‌ساز شد که حتی امکان اجرای عملیات برف‏‌روبی را نیز ناممکن کرده بود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: با وجود همه محدودیت‏های مراکز اسکان، قشر قابل توجهی از هموطنان در آن شرایط پذیرایی شدند.

وی با اشاره به امکانات مراکز اسکان شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: مدارس در شهرستان فیروزکوه قالبی چندمنظوره پیدا کرده‌‏اند.

افشارنادری اضافه کرد: اما با وجود این کاربری گاه گسترده، امکانات این مراکز اسکان در کم‏ترین سطح خود قرار دارد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: با توجه به دوری فیروزکوه از مناطق اطراف و همچنین در راستای ارائه خدماتی درخور شأن به گردشگران و مسافران راهی نوار شمالی کشور، ایجاد امکانات مناسب حداقلی در این شهرستان امری ضروری به نظر می‏رسد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به دیگر کاستی‏های ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار داشت: یکی از مشکلات محور فیروزکوه بروز واژگونی هر از چند گاه خودروهای سنگین و نیمه‏‌سنگین است.

وی تصریح کرد: اما شهرستان فیروزکوه از داشتن جرثقیل مناسبی که خودروهای دچار چنین وضعی را ساماندهی کند، نیز محروم است.

انتهای پیام/2568/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول