اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ایمنی و کاهش حوادث چهارشنبه‌سوری

10 خودروی عملیاتی امداد و نجات در اصفهان مستقر شده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: 10 دستگاه خودروی عملیاتی امداد و نجات برای ایمنی و کاهش حوادث چهارشنبه پایان سال در 10 نقطه حساس شهر مستقر شده‌اند.

10 خودروی عملیاتی امداد و نجات در اصفهان مستقر شده‌اند

علی مرادمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه حوادث و آتش‌سوزی‌های چهارشنبه پایان سال طی دو سال گذشته در سطح شهرستان اصفهان به میزان بسیاری کاهش یافته است، اظهار داشت: آموزش چهره به چهره در میان شهروندان از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته توسط سازمان آتش‌نشانی اصفهان به منظور کاهش حوادث در چهارشنبه پایان سال به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه 35 هزار بروشور در این زمینه نیز در میان مدارس راهنمایی و دبیرستان‌های اصفهان توزیع شده است، اضافه کرد: در حال حاضر این سازمان با ارائه برنامه‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی در سطح جامعه در راستای کاهش پیشگیری از وقوع حوادث در چهارشنبه پایان سال گام برمی‌دارد.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بیش از 7 هزار آتش‌نشان داوطلب فراخوان شده‌اند و موارد و توصیه‌های ایمنی به آنها آموزش داده شده که آنها به عنوان یک سفیر توصیه‌های ایمنی را به خانواده‌ها ارائه می‌دهند.

وی به اقدامات اجرایی سازمان آتش‌نشانی به منظور پیشگیری از وقوع حوادث در چهارشنبه پایان سال در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: تجهیز و آماده‌سازی 15 دستگاه موتورسیکلت عملیاتی اطفای حریق به منظور واکنش سریع و گشت‌زنی در سطح شهر از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در اصفهان محسوب می‌شود.

مرادمند با اشاره به استقرار خودرو‌های عملیاتی امداد و نجات در موقعیت‌های پر ترافیک شهر تأکید کرد: 10 دستگاه از این خودرو‌ها به منظور ایمنی شهر در چهارشنبه پایان سال در 10 نقطه حساس شهر مستقر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های آتش‌نشانی اصفهان در چهارشنبه پایان سال به صورت آماده‌باش هستند، اضافه کرد: بیش از 200 نفر از نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی اصفهان برای کاهش و پیشگیری از وقوع حوادث چهارشنبه‌سوری در ایستگاه‌ها و پایگاه‌های آتش‌نشانی موجود در سطح شهر فعال هستند.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بیان داشت: این اقدامات در راستای برخورد احتمالی با حوادث چهارشنبه‌سوری در اصفهان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز این اقدامات در اصفهان صورت گرفته است، گفت: در سال جاری نیرو‌ها و خودرو‌های عملیاتی برای ایمنی اصفهان در چهارشنبه‌سوری فعال‌تر شده‌اند و با توجه به اقدامات و فرهنگ‌سازی صورت گرفته در این زمینه اصفهان با حداقل آتش‌سوزی در چهارشنبه پایان سال مواجه است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول