اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی سوادکوه:

توسعه زیرساخت‌های سوادکوه به کندی پیش می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه با اشاره به توانمندی‌های توسعه سوادکوه گفت: توسعه زیرساخت‌های سوادکوه به کندی پیش می‌رود.

توسعه زیرساخت‌های سوادکوه به کندی پیش می‌رود

رمضانعلی قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس سوادکوه به توانمندی‌های گردشگری سوادکوه برای توسعه اشاره کرد و ابراز داشت: گردشگری در سوادکوه از مهم‌ترین توانمندی‌های توسعه است که تاکنون استفاده بهینه‌ای از آن نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه، به مصوبات هیئت دولت در تصویب مناطق نمونه گردشگری در سوادکوه اشاره کرد و افزود: با توجه به مصوبات هیئت دولت هنوز شاهد اقدام شایسته‌ای برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های گردشگری سوادکوه نبوده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر پل سفید افزود: اجرایی شدن توانمندی‌های مختلف توسعه سوادکوه به ایجاد زیرساخت نیازمند است.

وی به استقبال مسافران از سراسر کشور برای بهره ‌از مواهب طبیعی سوادکوه اشاره کرد و یادآور شد: پارک جوارم دارای ظرفیت بی‌نظیر گردشگری و استفاده از جنبه‌های اقتصادی آن است که همچنان در بسترسازی و آماده شدن زیرساخت‌های خود با مشکلات زیادی روبرو است.

قاسمی از توانمندی‌های سوادکوه در زمینه استفاده از طبیعت بکر شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: مسافت 100 کیلومتری محور سوادکوه و منابع طبیعی و جغرافیایی و گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان گزینه مناسبی برای برنامه‌ریزی توسعه محور در آن است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سوادکوه به کند بودن توسعه زیرساخت‌های سوادکوه اشاره و خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت‌های سوادکوه به همراهی و همکاری شهرستانی و استانی و ملی نیاز دارد تا شاهد گام‌های بلندی در توسعه همه جانبه سوادکوه باشیم.

انتهای پیام/86015/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول