اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام محرم صورت می‌گیرد

توزیع هزار تن برنج یارانه‌ای بین هیئت‌های مذهبی قم

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از توزیع هزار تن برنج یارانه‌ای بین هیئت‌های مذهبی استان قم در ایام محرم خبر داد.

توزیع هزار تن برنج یارانه‌ای بین هیئت‌های مذهبی قم

امیر محمدی‌چهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین‌ (ع) از ارائه برنج یارانه‌ای بدون محدویت در عرضه به هیئت‌های مذهبی استان قم خبر داد.

وی افزود: پیش از آغاز ماه محرم مواد غذایی مورد نیاز هیئت‌های مذهبی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تهیه شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن ‌و تجارت استان قم با بیان شرایط خاص برای دریافت اقلام یارانه‌ای توسط هیئت‌های مذهبی تصریح کرد: تنها هیئت‌هایی می‌توانند اقلام مورد نیاز را به صورت یارانه‌ای تهیه کنند که در سازمان تبلیغات اسلامی به ثبت رسیده باشند.

وی با بیان اینکه 2 هزار هیئت مذهبی در سازمان تبلیغات اسلامی به ثبت رسیده‌اند تصریح کرد: از این تعداد تاکنون 600 هیئت مذهبی نسبت به دریافت اقلام مورد نیاز در این ایام اقدام کرده‌‌اند.

محمدی‌چهر اقلام تهیه شده برای هیئت‌های مذهبی را گوشت، برنج تایلندی، برنج هندی، روغن و شکر با قیمت یارانه‌ای ذکر کرد.

وی با اشاره به قیمت اقلام یارانه‌ای تصریح کرد: گوشت یخ‌زده برزیلی کیلویی 14 هزار و 500 تومان، برنج هندی کیلویی 650 تومان، برنج تایلندی کیلویی 2 هزار و 550 تومان، روغن نباتی کیلویی 3 هزار تومان و شکر کیلویی هزار و 385 تومان به هیئت‌های مذهبی عرضه می‌شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به میزان اقلام تهیه شده برای این ایام بیان کرد: برنج تایلندی بدون محدودیت و برنج هندی نیز به میزان هزار تن تهیه شده است تا در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ذخیره‌سازی مطلوبی برای این ایام انجام شده است تصریح کرد: تاکنون 350 تن برنج بین هیئت‌های مذهبی توزیع شده است.

محمدی‌چهر با تاکید بر اینکه برنج هندی ویژه هیئت‌های مذهبی تهیه شده است، گفت: برنج تایلندی با قیمت یارانه‌ای در این ایام برای مصرف شهروندان نیز عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه نیاز استان بر اساس آمار سال گذشته 1200 تن برنج است بیان داشت: تا پیش از فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی هزار تن برنج وارد استان قم می‌شود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطر نشان کرد: شکر برای مصرف هیئت‌های مذهبی بدون محدودیت توزیع می‌شود.

انتهای پیام/78005/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول