اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در گفتگو با فارس:

شلمچه نقطه وداع با ضریح امام حسین (ع) در ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: شلمچه نقطه وداع با ضریح امام حسین (ع) در ایران است.

شلمچه نقطه وداع با ضریح امام حسین (ع) در ایران است

عادل فرهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: خرمشهر در روزهای آینده میزبان ضریح جدید امام حسین(ع) است.

وی افزود: ورود ضریح امام حسین (ع) به خرمشهر با همه شهرهای کشور یک تفاوت عمده دارد و آن این است که خرمشهر نقطه انتهایی حضور ضریح اباعبدالله الحسین (ع) در ایران اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: در واقع علاوه بر وادعی که مردم با ضریح انجام خواهند داد سرزمین ایران اسلامی نیز با ضریح مطهر امام حسین (ع) خداحافظی کرده تا از طریق مرز شلمچه وارد خاک عراق شود.

فرهانیان در ادامه تصریح کرد: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود در روز وداع با ضریح علاوه بر مردم خرمشهر و آبادان مردم از شهرها و همچنین استان‌های همجوار نیز حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا پیش‌بینی‌های لازم انجام و برنامه‌ریزی‌های موردنظر در این خصوص با همکاری اداره‌های شهرستان صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان ‌کرد: بر این اساس و در خرمشهر 2 برنامه اجرا می‌شود که ابتدا در گلزار شهدا و سپس در شلمچه خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: در شلمچه نیز برنامه‌های مختلف عزاداری انجام و با حضور مردم و مسئولان بدرقه نهایی ضریح به سمت عراق انجام خواهد شد.

انتهای‌پیام/72008/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول