اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

مسئولان با عامل توهین به شلمچه برخورد قانونی کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: مسئولان باید با نویسنده مطلبی در یکی از هفته‌‌نامه‌های بوشهر علیه شلمچه با جدیت برخورد کنند.

مسئولان با عامل توهین به شلمچه برخورد قانونی کنند

اخیراً یکی از هفته‌نامه‌های محلی بوشهر در مطلبی به قلم یکی از نویسندگانش با ذکر خاطره‌ای، شلمچه که به فرمایش رهبر معظم انقلاب قطعه‌ای از بهشت است را زیر سوال برده است.

حمید خرمدل در همین ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با محکوم کردن این اقدام توهین‌آمیز، اظهار داشت: اقدام موهن و هتاکانه یک نویسنده نشریه‌ای محلی در توهین و تحقیر یادمان شهدای شلمچه نهایت بی‌شرمی و سراسیمگی در موضوع راهیان‌نور است که ضمن محکومیت این موضوع از مسئولین خواستار برخورد قانونی هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر ضمن محکوم کردن حرکت اخیر یک نشریه در زیر سوال بردن «قطعه‌ای از بهشت» به فرموده مقام عظمای ولایت خواستار اقدامات قانونی نهادهای مسئول شد.

خرمدل اظهار داشت: راهیان‌نور یکی از ارزشمندترین و فاخرترین برنامه‌های فرهنگی در کل نظام و مجموعه سپاه است و نتایج خوبی هم داشته است.

وی اضافه کرد: این شرایط را نه تنها همه دوستان که حتی دشمنان نظام نیز به خوبی درک کرده‌اند در حالی که دوستداران نظام خوشحال و دشمنان نظام با کینه از این موضوع یاد می‌کنند و برای از بین بردن آن از هیچ تلاش و کوششی در عرصه اطلاع‌رسانی و تشویش اذهان عمومی فروگذاری نمی‌کنند.

انتهای پیام/66007/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول