اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی قم:

علیزاده عازم رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی گیر قمی برای اعزام به رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی به تیم ملی کشورمان دعوت شد.

علیزاده عازم رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی می‌شود

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم عنوان کرد: بعد از تجربه قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2012 توسط‌ هادی علیزاده پورنیا، این کشتی گیر در آستانه دومین حضور موفق خود در جام جهانی کشتی فرنگی قرار دارد.

وی ادامه داد: مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی سال 2012 در اردیبهشت ماه سال‌جاری در شهر سارانسک روسیه برگزار شد و‌ هادی علیزاده پورنیا در وزن 74 کیلوگرم یکی از اعضای تیم اعزامی کشورمان به این رقابت‌ها بود که توانست مدال طلای این مسابقات را برای تیم ملی به ارمغان بیاورد.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: این برای نخستین بار در تاریخ کشتی قم است که یک کشتی گیر در جام جهانی کشتی فرنگی موفق به کسب مدال طلا می‌شود و طبیعی است که آن را ارزشمند می‌دانیم و با حمایت کامل از‌ هادی علیزاده پورنیا برای این جوان ارزنده کشتی قم در مسابقات جام جهانی سال 2013 آرزوی موفقیت و سرافرازی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کشورمان میزبان رقابت‌های سال جدید جام جهانی کشتی فرنگی است، اظهار داشت: بعد از رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن که با قهرمانی و افتخار آفرینی فرنگی کاران کشورمان همراه بود، با برنامه‌ریزی مدیریت تیم‌های ملی کشتی فرنگی که در رأس آنها محمد بنا قرار دارد، برنامه‌های جدید آماده سازی تیم ملی آغاز شد و تاکنون 2 مرحله از آن سپری شده است.

رضایی با بیان اینکه در پایان اردوی دوم تیم ملی از سوی محمد بنا مرخصی یک ‌هفته‌ای برای فرنگی کاران در نظر گرفته شده است، افزود: اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با پایان دومین مرحله از تمرینات خود به یک هفته مرخصی رفتند.

دبیر هیئت کشتی استان قم خاطرنشان کرد: همچنین با تصمیم محمد بنا مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی قرار است مرحله سوم اردوی فرنگی کاران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی تهران از 23 آذرماه آغاز ‌شود که این تمرینات تا هفتم دی ماه در خانه کشتی ادامه خواهد داشت و ‌هادی علیزاده پورنیا نیز در آن شرکت می‌کند.

انتهای‌پیام/78002/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول