اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 آذرماه

رقابت‌های لیگ کشتی گیلان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست لیگ کشتی گیلان از برگزاری رقابت‌های لیگ کشتی استان با حضور 6 تیم خبر داد.

رقابت‌های لیگ کشتی گیلان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیانوش افسرده در جمع روسای هیئت کشتی شهرستان‌ها، مربیان و مدیران این رشته ورزشی در محل هیئت کشتی گیلان با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ این رشته ورزشی اظهار کرد: این مسابقات با حضور شش تیم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات نیازمند همکاری باشگاه‌ها و تمام دست‌اندرکاران رشته ورزشی کشتی است، تصریح کرد: با توجه به وضعیت فعلی کشتی استان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان هستیم تا بتوانیم با پشتوانه یکدیگر لیگ قوی از کشتی‌گیران مطرح را به ایران و جهان معرفی کنیم.

سرپرست هیئت کشتی گیلان نیز در ادامه نشست مذکور وجود باشگاه‌های حرفه‌ای و قوی را یکی از ارکان تقویت کشتی استان معرفی کرد.

نقی هدایتی اظهار کرد: برای داشتن کشتی قوی و مدرن باید باشگاه‌ها تقویت شوند.

وی با بیان اینکه باشگاه‌ها باید با کشتی‌گیران خود قرارداد داشته باشند تا از هدر رفتن و خروج این سرمایه‌های گرانقدر از استان جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: گیلان یکی از مستعدترین استان‌ها در مدیریت نوین کشتی است.

این مسئول، خواستار اصلاحات اساسی در قوانین باشگاه‌داری کشور شد.

به گزارش فارس، مسابقات لیگ کشتی گیلان قرار است از تاریخ 17 آذر جاری به مدت 7 هفته با شرکت تیم‌های سفیدرود آستانه‌اشرفیه، شهرداری لاهیجان، وحدت رشت، کادوس ماسال، هیئت کشتی آستارا و هیئت کشتی رودبار در دو گروه سه تیمی برگزار شود.

انتهای پیام/2300/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول