اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان رقابت در خانه کشتی قم

برترین‌های 7 وزن کشتی آزاد قم مشخص شدند

خبرگزاری فارس: برترین‌های مسابقات کشتی آزاد انتخابی بزرگسالان استان قم برای اعزام به مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور مشخص شدند.

برترین‌های 7 وزن کشتی آزاد قم مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیکارهای کشتی آزاد انتخابی بزرگسالان استان قم به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان کشور در هفت وزن به انجام رسید و با معرفی افراد برتر اوزان مختلف پایان یافت.

کشتی‌گیران آزادکار شرکت کننده در پیکارهای انتخابی استان قم در رده سنی بزرگسالان در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم بر روی دو تشک در خانه کشتی شهر مقدس قم برای کسب عناوین اول تا سوم اوزان مختلف با یکدیگر رقابت کردند.

در پایان این دوره از مسابقات در وزن 55 کیلوگرم بیژن کردی برابر حریفان خود به برتری رسید و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

در وزن 60 کیلوگرم جدال مدعیان برای تعیین نفر قهرمان در حالی برگزار شد که عبادین آقاشادلو با برتری برابر حریفان خود موفق به کسب عنوان نخست شد.

در وزن 66 کیلوگرم جدال نهایی برای کسب مقام قهرمانی جذاب و تماشایی برگزار شد و با برتری محمد قدیری از کشتی گیران خوب و توانمند قمی به پایان رسید.

در وزن 74 کیلوگرم در مسابقه نهایی مدعیان در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که برنده این رقابت سجاد محمدی از فنی‌ترین کشتی گیران رقابت‌های این دوره بود که حریفانش را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت و موفق به کسب جایگاه نخست و مقام قهرمانی شد.

در وزن 84 کیلوگرم افشین سرلک چهره شاخص مسابقات بود که در جدال با دیگر رقیبان مدعی شرکت‌کننده در این دوره از پیکارهای انتخابی قم، کشتی‌های خود را با پیروزی به پایان رساند و در جایگاه نخست این وزن جای گرفت.

در وزن 96 کیلوگرم محمود بیگدلی بعد از اینکه مراحل مختلف را با پیروزی و موفقیت به پایان رسید، در مسابقه نهایی نیز برای کسب مقام قهرمانی برابر حریف خود موفقیت آمیز عمل کرد و توانست عنوان قهرمانی این دوره از پیکارها را از آن خود کند.

در وزن 120 کیلوگرم نیز داود یارجانعلی با عبور از سد دیگر رقبا در جایگاه نخست قرار گرفت و موفق به کسب مقام قهرمانی شد تا بدین ترتیب مسابقات انتخابی کشتی آزاد استان قم با معرفی افراد برتر اوزان هفت‌گانه خود به پایان برسد.

انتهای پیام/78002/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول