اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دریافت گواهینامه مربی‌گری بین‌المللی پیشرفته کشتی آزاد توسط مربی اراکی

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت کشتی اراک موفق به کسب گواهینامه مربیگری بین‌المللی پیشرفته کشتی آزاد شد.

دریافت گواهینامه مربی‌گری بین‌المللی پیشرفته کشتی آزاد توسط مربی اراکی

داوود شادالله امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در کلاس آموزشی مربیگری بین‌المللی پیشرفته کشتی آزاد که هر ساله به همت فدراسیون جهانی کشتی برگزار می‌شود، شش نفر از مربیان جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند که من نیز به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران با حضور در این کلاس موفق به کسب گواهینامه مربیگری بین‌المللی پیشرفته کشتی آزاد شدم.

وی تصریح کرد: مربیگری بین‌المللی پیشرفته کشتی آزاد بالاترین درجه مربیگری است و بعد از این درجه، درجه دیگری در مربیگری وجود ندارد.

نائب رئیس هیئت کشتی اراک با اشاره به اینکه این دوره اخیرا در کشور بلغارستان برگزار شده است، گفت: در کشور بلغارستان 70 مربی از 50 کشور مختلف دنیا حضور داشتند که زیر نظر بهترین اساتید آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

شادالله با اشاره به شرایط حضور در این کلاس اظهار داشت: کسانی می‌توانند در این کلاس شرکت کنند که سابقه مربیگری و کارت مربیگری تیم ملی را داشته و به زبان انگلیسی نیز آشنایی کامل داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین کسانی که خواستار حضور در این دوره هستند باید در آزمون تئوری و عملی بالاترین نمره را کسب کنند در این آزمون 70 نفر از افراد واجد شرایط شرکت کردند که از این تعداد هفت نفر جواز حضور در دوره را کسب کردند.

نائب رئیس هیئت کشتی اراک  با اشاره به سوابق خود خاطر نشان ساخت: من از سال 74 به صورت رسمی به عنوان مربی کشتی آزاد فعالیت خود را آغاز کردم و با تیم هپکو و آلومینیوم سازی در لیگ دسته یک حضور یافته و به لیگ برتر صعود کردیم، در سال 80 به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان موفق به کسب عنوان قهرمانی در  مسابقات آسیایی شدم و همچنین به عنوان مربی تیم ملی در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نیز در مسابقات مختلف حضور داشتم.

شادالله ادامه داد: در حال حاضر به عنوان تنها مربی استان موفق به کسب گواهینامه مربیگری بین‌المللی پیشرفته شدم و تمام تلاش خود را برای انتقال این تجارب به تیم استان به کار خواهم بست.

وی بیان داشت: امیدوارم بستر و شرایط لازم برای انتقال این تجارب به ورزشکاران و علاقمندان به رشته کشتی آزاد در استان فراهم باشد تا بتوانم با خاطری آسوده این تجارت را انتقال دهم.

نائب رئیس هیئت کشتی اراک تاکید کرد: صرف مدرک قهرمان‌ساز نیست و برای قهرمان سازی نیازمند همدلی و انسجام و دلسوزی هستیم.

انتهای پیام/87001/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول