اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخابی کشتی فرنگی جوانان

کشتی‌گیر قمی به دنبال صعود به فینال وزن 74 کیلوگرم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از تلاش کشتی‌گیر قمی برای صعود به دیدار نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

کشتی‌گیر قمی به دنبال صعود به فینال وزن 74 کیلوگرم

محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با تمجید از عملکرد شایسته کشتی‌گیران قمی در رقابت‌های کشوری و برون مرزی سال جاری تصریح کرد: خوشبختانه عملکرد کشتی‌گیران قمی در روز نخست پیکارهای انتخابی تیم ملی جوانان خوب بوده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تیم اعزامی هیئت کشتی استان قم در یکی از اوزان چهارگانه روز نخست پیکارهای کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی جوانان شانس کسب مدال و رفتن بر روی سکو را دارد و امیدوارم این مهم در وزن 74 کیلوگرم محقق شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به منظور شناخت برترین‌ها برای حضور در تیم ملی برگزار می‌شود، ابراز داشت: بهترین‌های این رقابت‌ها از نظر کادر فنی همراه با قهرمانان هر وزن به تیم ملی جوانان دعوت می‌شوند.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این رقابت‌ها حضور تیمی قوی و منسجم در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان و جوانان آسیا در سال 2013 است و به همین خاطر و به سبب اهمیت این رقابت‌ها، تیمی متشکل از بهترین‌های کشتی قم را روانه این مسابقات کرده‌ایم.

حلوایی با بیان اینکه هیئت کشتی استان خوزستان در شهر اهواز میزبان این دوره از رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوانان است، اضافه کرد: در ترکیب تیم کشتی فرنگی جوانان استان قم امیرحسین مولایی تنها کشتی‌گیر موفق پیکارهای روز نخست محسوب می‌شود که به نیمه نهایی وزن 74 کیلوگرم صعود کرده است.

وی عنوان داشت: مولایی نفر سوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2010 است که با آمدن به رده سنی جوانان اکنون نیز یکی از امیدهای آینده کشتی استان قم همچون‌ هادی علیزاده پورنیا است تا ان‌شاءالله به چهره‌ای موفق در کشتی قم و کشورمان تبدیل شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز کرد: مولایی در وزن 74 کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی جوانان هم‌اکنون در مرحله نیمه نهایی قرار دارد و امروز در دیداری حساس باید به مصاف رسول گرمسیری از تیم کشتی فرنگی جوانان خوزستان برود.

وی تصریح کرد: مولایی کشتی‌گیر توانمند و باهوشی است و اگر بتواند به خوبی بر اعصاب خود تسلط داشته و فنونی را که در کشتی‌های قبل به خوبی اجرا کرده روی این حریف نیز پیاده کند، یکی از فینالیست‌های وزن 74 کیلوگرم انتخابی تیم ملی جوانان خواهد بود، ضمن اینکه در دیگر دیدار این مرحله صاحب دریایی از مازندران با علی شریفی از خوزستان دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/78002/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول