اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

عیادت معاون وزیر از قهرمان کشتی فرنگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از میزبانی این اداره کل از معاون امور تربیتی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: عیادت از قهرمان کشتی فرنگی ایران از جمله برنامه‌های معاون وزیر در قم است.

عیادت معاون وزیر از قهرمان کشتی فرنگی

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر دکتر باقر پیش‌نمازی به قم برپایی کارگاه آموزشی نقش مربیان در ارتقاء امور فرهنگی ورزش است و در ادامه معاون وزیر ورزش و جوانان کشورمان از محسن پودنکی قهرمان قمی کشتی فرنگی ایران و آسیا که در بستر بیماری قرار دارد، عیادت خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم یادآور شد: این اداره کل روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری میزبان معاون امور تربیتی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و هیئت همراه خواهد بود و برای حضور وی در قم برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی با اشاره به برنامه‌های سفر دو روزه معاون وزیر ورزش و جوانان به استان قم اضافه کرد: دکتر باقر پیش‌نمازی در سفر دو روزه خود امروز چهارشنبه پانزدهم آذر ماه ابتدا در کارگروه مشترک با مدیریت حوزه‌های علمیه حضور خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه این سفر دو روزه، معاون امور تربیتی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در دفتر مدیریت حوزه‌های علمیه کشور حضور یافته و از نزدیک با آیت‌الله حسینی‌بوشهری دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: جلسه با تشکل‌های غیر دولتی جوانان از ساعت 15 تا 17 روز چهارشنبه 15 آذر ماه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود و بعد از آن دکتر باقر پیش‌نمازی با استاندار قم ملاقات خواهد کرد.

وی یاد آور شد: این در حالی است که جلسه با مبلغان ورزشکار ورزشگاه بزرگ آزادی تهران در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین نبوی آخرین برنامه روز نخست سفر معاون امور تربیتی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به شهر مقدس قم خواهد بود.

جهان‌بینی اضافه کرد: روز پنجشنبه نیز دکتر باقر پیش‌نمازی معاون امور تربیتی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در نخستین برنامه خود ابتدا از موسسه تبیان قم بازدید کرده و سپس در سه برنامه دیگر حضور خواهد یافت.

وی عنوان داشت: عیادت از محسن پودنکی قهرمان کشتی فرنگی ایران و آسیا که به دلیل مشکلات جسمانی در بستر بیماری به سر می‌برد و در نهایت حضور در کارگاه آموزشی نقش مربیان در ارتقاء امور فرهنگی ورزش و زیارت بارگاه ملکوتی و نورانی کریمه اهل بیت (س) دیگر برنامه‌های پایانی روز دوم سفر معاون امور تربیتی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به شهر مقدس قم محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/78002/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول