اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه نینوا گلستان:

مسئولان اقتصادی باور ندارند در جنگ اقتصادی هستیم

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: در حضور معاون وزیر صنعت، معدن تجارت و استاندار به ایشان گفتم مسئولان اقتصادی باور ندارند که در جنگ اقتصادی هستیم.

مسئولان اقتصادی باور ندارند در جنگ اقتصادی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سرهنگ پاسدار دکتر حسین کریمی‌اول ظهر امروز در حاشیه جلسه با دانشجویان متخصص بسیجی در تالار استاد بیات مرکز تحقیقات پنبه کشور در گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان، اظهار داشت: دشمن در نبرد نظامی و تهاجم فرهنگی به جایی نرسیده، از راه جنگ اقتصادی به دنبال شکست ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: در حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار گلستان گفت از آن رده‌های بالای مسئولان اقتصادی تا پایین گرفته، هنوز باورشان نشده که در جنگ اقتصادی قرار داریم اگر مسئولان اقتصادی نظام باورشان شود در یک جنگ اقتصادی هستیم، اجازه نمی‌دادند بازار به این روز بیفتد، چطور با بالا رفتن قیمت ارز و دلار قیمت‌ها سریع بالا رفت اما الان که قیمت دلار و ارز پایین آمده چرا قیمت‌ها پایین نمی‌آید چرا بالا رفتن قیمت‌ها لحظه‌ای و پایین آمدن آن تدریجی و غیرممکن شده است؟

جایگاه نظارت و مدیریت پس کجاست؟

کریمی‌اول گفت: البته اکثر بازاریان ما با انصاف هستند و با مردم همکاری می‌کنند اما برخی مسئولان اقتصادی هنوز این افزایش قیمت‌ها را عملیات روانی و جنگ اقتصادی دشمن نمی‌دانند و براساس فرمول‌های خود آن را ترسیم می‌کنند و به خورد مردم می‌دهند.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: معاون وزیر مدلی ارائه کرد که با افزایش مالیات‌ها، دستمزدها و ارزش‌افزوده و . . . قیمت‌ها بالا رفته که ما اگر مدل ایشان را بپذیریم باید بگوییم افزایش قیمت‌ها منطقی و قانونی بوده است ولی جایگاه نظارت و مدیریت پس کجاست؟ اگر قبول کنیم در شرایط جنگ اقتصادی هستیم، برای خدمت به مردم روز و شب نداریم و این وزارتخانه عریض و طویل که چندین سازمان را در خود ادغام کرد باید نظارت و مدیریت جدی بر بازار می‌کرد!

امام اجازه نمی‌داد کسی فریب دشمن را بخورد

وی با بیان اینکه امام اجازه نمی‌داد کسی فریب دشمن را بخورد و در مسیر عملیات روانی دشمن قرار بگیرد افزود: امام در مطلبی خطاب به روزنامه‌ها گفت "مبادا مطلبی بنویسید که روحیه و توان نظامی ما را خدشه‌دار کند" اما الان شاهد هستیم که هر حرف بی‌ارزشی را در روزنامه‌هایشان می‌نویسند و درست در مسیر عملیات روانی دشمن عمل می‌کنند و آن وقت با لحنی طلبکارانه می‌گویند آزادی نیست!.

کریمی‌اول اذعان داشت: در صحنه نبرد، دشمن جنگ اقتصادی به راه انداخته و امیدش به این است که با جنگ روانی و بدون درگیری ما را تسلیم کند چون به این نتیجه رسیده که از راه جنگ سخت نمی‌تواند بر ما فائق آید آنها می‌دانند ایرانیان با هر تفکر و خط مشی در نبرد نظامی همواره کنار هم خواهند بود پس دل به فشار‌های اقتصادی و تحریم‌ها و نتیجتاً آشوب‌های اجتماعی بسته است.

برای برخی مسئولان که توانمندی‌های داخلی کشور را نمی‌بینند متاسفیم

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: متاسفیم برای برخی مسئولان داخلی که توانمندی‌های داخلی کشور را نمی‌بینند.

وی اضافه کرد: چند روز پیش هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا طی مصاحبه‌ای که سوال کردند سخت‌ترین کار دوران خدمتت چه بود گفت "ایران" . این خانم کسی است که سازمان سیا و 14 سرویس اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و اروپا روزانه به او گزارش می‌دهند ولی سخت‌ترین کارش را ایران توصیف می‌کند.

وی ادامه داد: کلینتون گفت "برای اینکه هر جا می‌رویم نام ایران است، حرف رشد و توسعه و فناوری اینهاست، در آمریکای لاتین ونزوئلا حرف از ایران است".

کریمی‌اول افزود: وزیر امور خارجه آمریکا شیطان بزرگ از ایران به ستوه آمده اما عده‌ای در داخل این توانمندی و عزت ما را نمی‌بینند و حاضر نیستند آن را بر زبان بیاورند.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول