اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

تمام مشکلات بیماران چشمی در بیمارستان خاتم‌الانبیا مرتفع می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با وجود امکاناتی که در بیمارستان خاتم‌الانبیا وجود دارد نیازی به اعزام بیماران به بیمارستان‌های دیگر احساس نمی‌شود.

تمام مشکلات بیماران چشمی در بیمارستان خاتم‌الانبیا مرتفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیامک زارعی در نشست خبری بیمارستان خاتم‌الانبیاء که در تالار شورا حوزه ریاست این بیمارستان برگزار شد اظهار کرد: تمام عمل‌هایی که در مراکز مهم کشور و یا حتی دنیا انجام می‌شود در بیمارستان خاتم‌الانبیا نیز انجام می‌شود.

وی با یادآوری بازدید نماینده انجمن جهانی چشم از بیمارستان خاتم‌الانبیا تصریح کرد: این فرد تجهیزات پزشکی به کار گرفته شده در بیمارستان خاتم‌الانبیا را مناسب ارزیابی کرد و با توجه به این مقوله مجوز پذیرش فلوشیپ قرنیه را برای بیمارستان صادر کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به بیانات نماینده انجمن جهانی چشم اظهار کرد: با توجه به صحبت‌های انجام شده و پیشرفت روزافزون بیمارستان خاتم‌الانبیا در زمینه‌های مختلف نیاز به تجهیز مجدد بیمارستان احساس می‌شود.

زارعی با اشاره به بانک چشمی که در تهران و در مرکز فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد وجود دارد تاکید کرد: در حال حاضر عمل‌های پیوندی به ویژه عمل‌های قرنیه در این مرکز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نام بیمارستان خاتم‌الانبیا در سایت انجمن جهانی چشم ثبت شده است ادامه داد: در مقایسه میان مراکز دیگر این مرکز جزو مراکز برتر این انجمن است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اظهار ناراحتی از برداشت‌های بدوی مردم از کمبود خدمات در بیمارستان‌های تخصصی افزود: به عنوان مثال در بیمارستان خاتم‌الانبیا وضعیت انباشتگی بیمار وجود دارد در صورتی‌ که مشکلات بسیاری از این بیماران با معاینات ساده چشم پزشکی درمان می‌شود و نیازی به درمان‌های تخصصی و فوق تخصصی وجود ندارد.

زارعی خاطر نشان کرد: این تجمع زیاد، وقت پزشکان و بیماران دیگر را به خود اختصاص می‌دهد و در واقع هدر دادن هزینه است.

انتهای پیام/70010/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول