اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال

تیم تکماش قزوین امروز به مصاف پتروشیمی بندر امام می‌رود

خبرگزاری فارس: در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال، تیم تکماش قزوین در سالن شهید بابایی قزوین به مصاف تیم پتروشیمی بندر امام خواهد رفت.

تیم تکماش قزوین امروز به مصاف پتروشیمی بندر امام می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم بسکتبال تکماش قزوین که در حال حاضر با کسب 10 امتیاز از پنج بازی گذشته خود صدرنشینی گروه سوم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور را در اختیار دارد و در هفته‌های گذشته به خوبی نشان داده که با هوشیاری و آمادگی بالا به مصاف رقیبان می‌رود.

شاگردان ابوالقاسم کیانی که سال گذشته هم در رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور بازی‌های جذابی انجام داده بودند و با آمدن به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته بودند در این فصل به مرز خودباوری کامل رسیده‌اند.

بازیکنان تیم تکماش قزوین که در پنج دیدار گذشته خود مقابل رقیبان چه در بازی‌های خانگی و چه در خارج از خانه نشان داده‌اند که هراسی از تیم‌های دیگر ندارند و با بهترین شکل ممکن مقابل آن‌ها به میدان می‌روند، انتظار می‌رود در بازی فردا مقابل تیم پتروشیمی بندر امام با توجه به اینکه از امتیاز میزبانی هم بهره‌مند هستند کار چندان سختی نداشته باشند.

کیانی سرمربی تیم بسکتبال تکماش قزوین نشان داده که مربی باهوشی است و با استفاده از بازیکنان بومی و جوان خود که میانگین سنی آن‌ها به 20 سال هم نمی‌رسد تیمی یک‌دست را آماده لیگ دسته یک کرده است.

شاگردان کیانی که در بازی‌های قبلی خود تیم‌های وحدت آریا و نیروی زمینی تهران، هیئت بسکتبال البرز، هیئت بسکتبال سنندج و هیئت بسکتبال کرمانشاه را شکست داده‌اند در این بازی هم می‌توانند تیم پتروشیمی بندر امام را با توجه به ظرفیت‌های بالای خود با شکست بدرقه کنند.

البته تیم بسکتبال تکماش قزوین هم در این دیدار دو مهره اصلی خود را در اختیار ندارد، مجید رحمانی به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو و مصطفی بارلو به دلیل شکستگی بینی نمی‌توانند تیم بسکتبال تکماش قزوین را در دیدار فردا همراهی کنند.

انتهای پیام/77004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول