اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط صندوق مهر امام رضا (ع) صورت می‌گیرد

پرداخت تسهیلات 10 میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد کاشان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان از اعطای یک میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان این کمیته، توسط صندوق مهر امام رضا (ع) خبر داد.

پرداخت تسهیلات 10 میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسن اسماعیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تفاهم‌نامه‌ای که به امضای مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره)کاشان و صندوق مهر امام رضا(ع) رسید، مقرر شد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به میزان یک میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی اعطاء‌ شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان می‌توانند تا سقف یکصد میلیون ریال از تسهیلات خوداشتغالی این صندوق بهره‌مند شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با قدردانی از تعامل سازنده صندوق مهر امام رضا(ع) با این کمیته ابراز داشت: انتظار می‌رود با استمرار این تعامل و همکاری، گام‌های بلندتری در جهت ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) برداشته شود.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بهره‌برداری از 22 طرح عمرانی در مناطق محروم کاشان همزمان با هفته بسیج خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان به منظور ایجاد شرایط بهتر زندگی برای مددجویان و محرومان مناطق مختلف کاشان صورت گرفته است.

وی متذکر شد: از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان، 151 میلیون و پانصد هزار ریال بابت احداث این طرح‌ها اختصاص داده شده که با مساعدت نیروهای بسیجی و سازمان بسیج سازندگی تکمیل و به مددجویان تحویل داده شد.

انتهای پیام/2406/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول