اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات سفر رهبری

تمام حواشی بجنورد آسفالت می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار بجنورد اعلام کرد: تمام حواشی این شهر از محل اعتبارات سفر رهبری به خراسان شمالی آسفالت می‌شود.

تمام حواشی بجنورد آسفالت می‌شود

کیوان دژهوت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه اجرای این پروژه ظرف دو سال توسط شهرداری با اعتبارات ابلاغی سفر رهبر انقلاب تحقق خواهد یافت، اظهار کرد: با اجرای نهضت آسفالت انشاءالله شاهد آسفالت این معابر خواهیم بود.

وی در عین حال یکی از مهمترین مشکلات اجرای آسفالت معابر را افزایش قیمت قیر عنوان کرد و گفت: اکنون قیمت قیر به طور فزاینده‌ای افزایش یافته و به تنی 900 هزار تومان رسیده که شهرداری آن را به همین قیمت خریداری می‌کند.

دژهوت تصریح کرد: با این وجود شهرداری اوایل امسال دو میلیارد و 100 میلیون تومان قیر خریداری و برای اجرای پروژه‌های آسفالت و لکه گیری معابر استفاده می‌کند.

شهردار بجنورد با بیان اینکه بازگشایی بلوار جوادیه، بلوار 64 متری نیروی انتظامی در کمربندی جنوبی از مهمترین پروژه‌های شهرداری به شمار می‌رود، افزود: اجرای این پروژه‌ها در راستای کاهش و توزیع ترافیک در خیابان‌های پیرامون این شهر برشمرد.

دژهوت همچنین خارج شدن پادگان از بجنورد را نقطه عطفی در تاریخ این شهر یاد کرد و گفت: برای این مهم تاکنون ده‌ها نشست توسط شهرداری گذاشته شده است.

وی اجرای پارک خطی در محور تهران، بهسازی کانال ملکش و همچنین بهسازی سیل بندهای داخل شهر را از برنامه‌های عمرانی شهرداری خواند و افزود:‌ اکنون ادامه پارک آفرینش در قالب پارک خطی در قسمت غربی استانداری را شاهد هستیم.

به گزارش فارس، شهر بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهرداری و شهرداری مهر ( سکونتگاه‌های غیر رسمی) 214 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63002/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول