اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وعده مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد

آب «چیتاب» تا 2 روز آینده وصل می‌شود

خبرگزاری فارس: در پی قطع آب شهر چیتاب در بخش کبگیان در اثر طغیان رودخانه این شهر، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد وعده داد تا ظرف مدت 48 ساعت آینده آب این شهر وصل شود.

آب «چیتاب» تا 2 روز آینده وصل می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، لوله خط انتقال آب شهر چیتاب در شهرستان بویراحمد به علت بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه این شهر قطع شده است.

علی‌جان صادق‌پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با حضور در محل ترکیدگی این لوله انتقال آب در رودخانه چیتاب قول داد ظرف 2 روز آینده این شکستگی تعمیر شده و آب این شهر مجددا وصل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، خط لوله آب شهر چیتاب در بخش کبگیان بویراحمد از مسیر رودخانه خروشان نزدیک به این شهر عبور می‌کند و این موضوع موجب شده تا در بارندگی‌ها که منجر به جاری شدن سیل می‌شود، آب شهر چیتاب و بخش کبگیان به طور کامل قطع شود.

متاسفانه تاکنون راه‌حل پایداری برای برطرف شدن این مشکل از سوی مسئولان به کار گرفته نشد و هر ساله و در فصل زمستان شاهد این مشکل برای مردم و شهروندان این بخش از استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد در این‌باره گفت: به مردم توصیه می‌کنیم به‌ویژه در مواقع بارندگی‌ها با صرفه‌جویی در مصرف آب و ذخیره آن این مشکل را تحمل کنند.

وی این راهکار و توصیه را تا زمان انجام اصولی انتقال این خط لوله آب از رودخانه چیتاب برای مردم ضروری خواند و ادامه داد: با انجام پروژه فنی و اصولی انتقال این خط لوله دیگر شاهد این مشکلات در آب‌رسانی به شهر چیتاب و مناطق اطراف آن نباشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد مصرف بهینه آب را مربوط به همه فصول سال دانست و تأکید کرد: موضوع صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف ریشه دینی در فرهنگ ما دارد و شهروندان لازم است نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نباشند.

صادق‌پور تصریح کرد: بارندگی یک نعمت ارزشمند است که در روزهای اخیر با نزول این رحمت الهی شاهد افزایش منابع آب در این استان شدیم و امید است با یک برنامه صحیح و پایدار برخی آسیب‌ها و خسارات ناشی از جاری شدن سیل و خروشان شدن رودخانه‌ها را در این حوزه به حداقل برسانیم.

در پی قطع آب شهر چیتاب در بخش کبگیان در اثر طغیان رودخانه این شهر، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد وعده داد تا ظرف مدت 48 ساعت آینده آب این شهر وصل شود.

به گزارش فارس، مدیریت آب‌رسانی به شهر چیتاب به تازگی‌ها از آب و فاضلاب روستایی به شهری واگذار شده است.

انتهای پیام/82005/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول