اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای فعالیت‌های پژوهشی

تفاهمنامه همکاری آبفای شهری با دانشگاه مازندران منعقد شد

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر بهبود بهره‌وری و تحقیقات آبفای شهری مازندران گفت: در راستای فعالیت‌های تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی تفاهمنامه همکاری بین شرکت آبفای شهری با دانشگاه مازندران منعقد شد.

تفاهمنامه همکاری آبفای شهری با دانشگاه مازندران منعقد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، حسنعلی شفاعی بیان داشت: در راستای فعالیت‌های تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی تفاهمنامه همکاری بین شرکت آبفای شهری با دانشگاه مازندران منعقد شد.

وی افزود: این تفاهم‌نامه در آستانه هفته پژوهش و لزوم نگرش به جایگاه تحقیق و پژوهش در پیشبرد اهداف صنعت آب و فاضلاب و برقراری ارتباط متقابل و مؤثر بین شرکت آب و فاضلاب و دانشگاه مازندران منعقد شد.

شفاعی امضای تفاهم‌نامه همکاری را نشانگر رشد و ترقی صنعت آب و فاضلاب استان برشمرد و گفت: صنعت آب و فاضلاب با وجود جوان بودن توانسته است در حوزه آموزش و جذب نیروی انسانی کارآمد به خوبی عمل کند.

وی بالندگی شرکت را به دلیل وجود نیروی انسانی مناسب دانست و اظهار داشت: وجود نیروهای خوب، نیازمند حفظ و ارتقای ارتباط با دانشگاه‌ها است و هدف‌گرایی و ارتباط بیشتر بین دانشگاه، صنعت و تعامل و همکاری بیشتر در امور پژوهشی و آموزشی از مهمترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی تصریح کرد: انجام مطالعات پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه توسعه دانش فنی و انتقال فناوری‌های مورد نیاز شرکت از دیگر اهداف امضای این تفاهم‌نامه بوده است.

مدیر دفتر بهبود بهره‌وری و تحقیقات آبفای شهری مازندران با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه تبادل تجربیات و ارتقای مهارت‌های تخصصی مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب مازندران است بر استفاده از ظرفیت‌های علمی این دانشگاه‌ در انجام پژوهش‌ها تاکید کرد.

وی گفت: این رویکرد گامی مؤثر در راستای همکاری بیشتر با مراکز علمی و دانشگاهی است که در نوع خود نقطه عطفی برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی به شمار می‌رود.

شفاعی افزود: این تفاهم‌نامه در زمینه اجرای برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی مورد نظر آب و فاضلاب مازندران، برگزاری سمینار در زمینه صنعت آب،حمایت از پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا منعقد شده است.

وی یادآور شد: در این تفاهم‌نامه مقرر شد شرکت آبفای شهری مازندران و دانشگاه مازندران در زمینه‌های پژوهشی از جمله استفاده متقابل از امکانات و ظرفیت موجود در دو دستگاه، آزمایشگاه‌ها و تصفیه‌خانه‌ها، انجام پروژه‌های تحقیقاتی آبفای شهری مازندران و برگزاری همایش‌های علمی و تحقیقاتی مشترک همکاری کنند.

انتهای پیام/86003/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول