اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حفظ و آثار ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان اعلام کرد

خودنمایی قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین‌المللی

خبرگزاری فارس: مدیر کل حفظ و آثار ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان از تسخیر لانه جاسوسی (سفارت آمریکا در تهران) با عنوان بزرگ‌ترین حرکت فرهنگی انقلاب اسلامی ایران یاد کرد.

خودنمایی قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، محمد دهقانی امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو ضمن تبریک این روز اظهار داشت: تعمیق سیاسی حرکت‌های انقلابی همانند تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی جمعی از دانشجویان بیدار، نمونه بارزی از حرکت‌های بزرگ در کشور بوده که در سطح بین‌المللی نمایان شده است.

وی با اشاره به اینکه "قدرت نرم یک بخش اصلی از جمهوری اسلامی ایران است که در صحنه بین‌المللی خودنمایی می‌کند"، تصریح کرد: اقتدار نرم‌افزاری ناشی از قدرت و گفتمان‌سازی است و نظریه‌پردازی جدید به ویژه در علوم جدید باید در دانشگاه‌ها تحقق یابد.

دهقانی با بیان اینکه "دانشگاه‌های ما فقط یک کانون پژوهشی یا علمی صرف نیستند"، خاطر نشان کرد: دانشگاه‌های ما امروز کانون انقلاب و تحول هستند و این چیزی است که در کمتر جایی از جهان مشاهده شده است و تسخیر لانه جاسوسی بزرگ‌ترین حرکت فرهنگی و انقلابی بود که از درون دانشگاه به وجود آمد و مورد تاکید رهبری قرار گرفت و این نشانه‌ای از چند بعدی بودن دانشگاه‌های ما دارد.

وی در پایان اظهار کرد: جوانان ما به یاری خدا و به برکت خون مقدس شهیدان همواره در راه رشد و آگاهی و شکوفایی جمهوری اسلامی حرکت می‌کنند و این امیدی است که کشور و رهبر معظم از جوانان دارد.

در پایان مراسم از دانشجویان بسیجی نمونه و گروه جهادی دانشجویی تقدیر شد.

این مراسم به مناسبت 16 آذر مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور دانشجویان و مدیر کل حفظ و آثار ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان و جمعی از دانشجویان بسیجی  دانشگاه‌های شهرستان حاجی‌آباد در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/88002/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول