اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

مسئولان از بگومگوهای سیاسی خودداری کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نکا گفت: مسئولان باید از بگومگوهای سیاسی خودداری کنند و جامعه را به آرامش، وحدت و یکدلی رهنمون کنند.

مسئولان از بگومگوهای سیاسی خودداری کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان افزود: انتظار مردم از مسئولان همدلی با یکدیگر، برادری و دلسوزی است و مسئولان باید از بگومگوهای سیاسی خودداری کنند و جامعه را به آرامش و وحدت و یکدلی رهنمون باشند.

وی اظهار داشت: تاکید رهبری بر حفظ آرامش در تمام شرایط است و همه ما و مسئولان باید گوش به فرمان رهبری بوده و برای رفع مشکلات گام برداریم.

خطیب جمعه نکا یادآور شد: اگر هدف خدایی باشد، احتیاجی به تذکرات رهبری و حفظ آرامش نیست، بلکه همه ما باید با اطاعت‌پذیری از مشکل‌آفرینی در جامعه خودداری کنیم.

محمدی‌لایینی با اشاره به اینکه مسئله فرهنگ محوری‌ترین اصل برای هر جامعه است، بیان داشت: اگر فرهنگ هر جامعه درست و اصدلی رعایت شود، بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود.

وی گفت: اگر فرهنگ انصاف و عدالت در جامعه رعایت شود، مدیران ما با اخلاص برای مردم و رضایت خداوند کار می‌کنند.

وی اظهار کرد: اگر اخلاص در عمل و کار در جامعه وجود داشته باشد و مدیران و مسئولان دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشند هیچ کارخانه‌ای تعطیل و هیچ کارگری اخراج نمی‌شود.

خطیب جمعه نکا با بیان اینکه تاکید رهبری بر حفظ وحدت و آرامش در جامعه است خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی که مشکل جامعه ما بیکاری و اشتغال است همه ما و مسئولان باید برای رفع مشکل مردم بسیج شده و از بگومگوهای بی‌مورد در جامعه خودداری کنند.

محمدی‌لایینی اضافه کرد: اگر اخلاص در کار باشد مدیر به دنبال حل مشکل مردم و جامعه است و دغدغه اولش خودش، موقعیت، منافع، پست و میزش نیست و این همه کارخانجات دچار مشکل نمی‌شوند و کارگران در آستانه بیکاری قرار نمی‌گیرند.

وی همچینن با اشاره به روز حقوق بشر گفت: آنانی که دم از حقوق بشر می‌زنند، خود آن را زیر پا گذاشته‌اند و رعایت نمی‌کنند.

امام جمعه نکا افزود: اگر حقوق بشر رعایت می‌شود چگونه است که مردم بی‌گناه سوریه و دانش‌آموزان را به خاک و خون کشیده‌اند و سکوت کرده‌اند.

محمدی‌لایینی ادامه داد: حقوق بشر استکبار نیز به نفع خودشان است و فایده‌ای برای ما ندارد و ما باید با حفظ اتحاد و انسجام برای افزایش تقوا و اخلاص در عمل گام برداریم.

وی اظهار داشت: انقلاب ما با اخلاص به این جایگاه رسید و باید با حفظ انسجام و اخلاص نیز تا انقلاب مهدی ادامه یابد.

انتهای پیام/86002/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول