اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

استکبار جهانی توانایی قد علم کردن در برابر ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آبیک با بیان اینکه استکبار جهانی به آخر خط رسیده، گفت: استکبار جهانی در جبهه سخت و جبهه نرم نمی‌تواند در برابر ملت ایران قد علم کند.

استکبار جهانی توانایی قد علم کردن در برابر ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی عصر (عج) این شهر اظهار داشت: امروز دشمنان درصدد اختلاف‌افکنی بین مردم با مردم، مسئولان با مردم، مسئولان با مسئولان و نظام با مردم هستند که می‌طلبد مردم و مسئولان سران سه قوه وحدت و انسجام را حفظ، اختلافات را کنار گذاشته و به اختلاف‌افکنی دشمنان دامن نزنند تا سبب شود دشمنان به اهداف و مقاصد شومشان دست یابند.

وی شکار هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی آمریکا که در پایگاه پنجم دریایی بحرین مستقر بود را از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانگر قدرت علمی فرزندان معنوی کشور ذکر کرد و افزود: این موضوع ثابت کرد که فرزندان این مرز و بوم در تمام ابعاد علمی، فنی، تکنولوژی و نظامی برتری دارند و به مراتب از دنیا جلوتر هستند.

امام جمعه آبیک با بیان اینکه دین اسلام مرز ندارد، تصریح کرد: برخی از کشورهای عربی امروز تعصب دینی و غیرت عربی خود را به دلیل مانور استکبار جهانی بر آنان از دست داده‌اند و به فکر کشورهای عربی و مسلمان نیستند بنابر این همه مسلمانان وظیفه دارند در هر جایی که از کره زمین زندگی می‌کنند وقتی مسلمانی در تنگنا قرار می‌گیرد به دادش برسند نه اینکه نسبت به امور مسلمانان بی‌تفاوت باشند.

موسوی با اشاره به 18 آذر روز معرفی رژیم بعث عراق به عنوان آغازگر جنگ علیه ایران اسلامی از سوی سازمان ملل در سال 1370 گفت: استکبار جهانی همیشه محکوم است چرا که خودشان جنگ را علیه ایران آغاز کردند و خودشان را متجاوز و آغازگر جنگ معرفی کردند که همواره نشانه ذلت صدام و ایادی‌اش بوده است.

وی با اشاره به 19 آذر روز جهانی حقوق بشر ابراز داشت: آمریکا ده‌ها زندان مخفی در اروپا دارد و 60 سال است که به طور عملی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و هیچ احترامی برای بشریت قائل نیست، ولی ایران را ناقض حقوق بشر می‌داند و حقوق بشر را به عنوان چماقی بر سر ملت و حاکمیت ایران اسلامی می‌کوبند، در حالی که خودشان می‌دانند هیچ کسی ایران را به عنوان نقض کننده بشر نمی‌داند بنابر این دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خودشان بدترین، پست‌ترین و نقض‌کننده‌ترین حقوق بشر هستند.

خطیب جمعه شهر آبیک بیان کرد: مسئولان باید بدانند که دشمنان در کمین هستند تا هویت دینی، غیرت اسلامی و تعصب ملی و مذهبی را از ملت و مسئولان ایران بگیرند، بنابر این باید مواظب حرکات و اختلافات خود باشند و بهانه به دست دشمنان ندهند تا به این موضوع که مردم سوریه را به دو قسمت تقسیم کرده‌اند و در برابر هم قرار داده‌اند برای ملت ایران اتفاق نیفتد.

* قرآن کریم تنها داروی شفابخش انسان است

موسوی در بخش دیگری از خطبه‌ها ابراز داشت: قرآن کریم داروی شفابخش برای انسان است که تمام دردهای جسمی و روحی انسان را درمان می‌کند.

وی با ذکر این نکته که قرآن کریم با مصاحبت حق و در کسوت حق بر پیامبر اسلام (ص) نازل شده، تصریح کرد: مجموعه اصول اعتقادی، اخلاقی، احکام فقهی و حقوقی، معارف توحیدی و مسائل معاد خطوط کلی اسلام هستند که به عنوان دین اسلام مطرح هستند که در بین تمام انبیا مشترک است، بنابر این دین یکی و آن هم اسلام است که مورد قبول خداست که هرگز نسخ نمی‌شود و تغییرناپذیر است.

این مسئول اذعان داشت: به کسانی که به عقل ناقص خود اذعان می‌کنند دوره اسلام گذشته است، باید گفت که اسلام و شریعت نبوی را هرگز نمی‌توانند درک کنند، چرا که تا روز قیامت دین اسلامی پابرجاست و برای آیندگان نیز پرتوافکنی و نورافشانی خواهد کرد.

انتهای پیام/77006/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول