اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

شکار پهپاد آمریکایی واکنش قاطعی به استکبار بود

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری، شکار پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران را واکنش قاطعی از سوی کشورمان به استکبار و روحیه تجاوزگرانه دانست.

شکار پهپاد آمریکایی واکنش قاطعی به استکبار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، آیت‌الله حسن ممدوحی با اشاره به شکار پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران اظهار کرد: این اقدام قاطعانه و انقلابی در واقع واکنشی به خوی استکباری و تجاوزگرانه مستکبران عالم به سرکردگی آمریکا بود که جای بسی قدردانی از مجموعه خدوم و دلاور سپاه دارد.

وی همچنین ضمن گرامیداشت 16 آذر و با اشاره به اینکه استکبارستیزی، پیام اصلی روز دانشجو است، گفت: 16 آذر نماد بصیرت دانشجویان مسلمان این کشور است که در برابر دشمن مستکبر خود قیام کرده و از عزت، آزادگی و شرف ایرانیان مسلمان در برابر استبداد و استکبار به دفاع برخاستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: آن چه مهم است این که ما باید روز به روز این بصیرت انقلابی و اسلامی را در جامعه خود تقویت کنیم و بی‌شک دانشجویان به عنوان یکی از تاثیرگذارترین اقشار، رسالت مهمی در این باره دارند و لازم است که همیشه در خط مقدم مقابله با جبهه ظلم و استکبار باشند.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول