اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گرگان:

حرکتی انقلابی از کمیته نامگذاری گرگان ندیده‎ام

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان گفت: کمیسیون فرهنگی و نامگذاری شورای شهر باید طی یک حرکت انقلابی برخی حرکت‎های خود را اصلاح کند اما من تا به حال چنین حرکت انقلابی ندیده‎ام.

حرکتی انقلابی از کمیته نامگذاری گرگان ندیده‎ام

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس سیامرزکوهی در جمع فرماندهان پایگاه‎های بسیج شهر گرگان مدرس را شخصیتی استکبارستیز و ولایت‎مدار خواند که با تکیه بر مردم علیه رضاخان مستبد افشاگری کرد و نشان دادن چنین نمادهای ظلم‎ستیزی وجدان عمومی را به خروش می‎آورد.

وی با توجه به اینکه میدان مدرس در شهر گرگان به میدان دانش تغییر نام یافته است تصریح کرد: من هم شنیدم که برخی از این اعضای شورای شهر که در امر نامگذاری دخیل بودند گفته‎اند که برای این کارشان دلایل منطقی داشتند اما ما هم توقع داریم حال که اسم میدان مدرس را به میدان دانش تغییر نام دادند حداقل میدان یا بلوار و یا خیابان دیگری را به نام این شهید بزرگوار بزنند و نشان بدهند که شبهه‎ای در زمینه این نامگذاری‎ها وجود ندارد.

سیامرزکوهی ادامه داد: برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در قضیه نامگذاری المان میدان بسیج نیز همین واکنش را نشان دادند و می‎گفتند که اسم این المان باید برج گرگان باشد و در مقابل این کار مقاومت می‎کردند و اصرار داشتند که این المان باید به نام گرگان ثبت شود.

هنوز از شورا و کمیته نامگذاری حرکتی انقلابی ندیده‎ام

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان گفت: در واقع وقتی چنین حرکت‎هایی در شورا و کمیته نامگذاری اتفاق می‎افتد انتظار می‎رود این افراد در کمیسیون فرهنگی طی یک حرکت انقلابی، این حرکت‎ها را اصلاح کنند اما من هنوز حتی یک حرکت انقلابی در این زمینه‎ها از شورا ندیده‎ام.

سیامرزکوهی خاطرنشان کرد: در قضیه پارک موزه دفاع مقدس و یادمان شهدای گمنام ناهارخوران نیز همین افراد آنقدر گفتند و نوشتند ولی در عمل دیدیم که با نفس ساخت پارک موزه و حضور شهدا در ناهارخوران مخالف بودند و موضع‎گیری در برابر تغییر نام المان بسیج و میدان مدرس نیز در راستای همین مخالفت‎ها است و اگر غیر از این است یکبار هم که شده بیایند درستی و صداقت خود را نشان دهند و ما هم خوشحال می‎شویم.

پارک موزه دفاع مقدس خلاهای فرهنگی ناهارخوران را پوشش می‎دهد

وی در مورد پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان گفت: این پارک موزه در مساحتی حدود یک‌هزار و 300 متر مربع ساخته خواهد شد و تعداد درختانی به اندازه انگشتان یک دست قطع شده و نیاز نبود این همه جنجال تبلیغاتی علیه آن به راه انداخته شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان ادامه داد: این مکان نیازها و خلاهای فرهنگی ناهارخوران را پوشش می‎دهد و نسل جدید را با نام‎آوران و دلاوران استان خودشان آشنا می‎سازد.

سیامرزکوهی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت بیمه‎کننده اسلام بوده همان طور که عاشورا اسلام را احیا کرد و امام خمینی (ره) در عصر حاضر این پرچم را برافراشت و امروز نیز ملت ما با علمداری امام خامنه‎ای در دنیا خودنمایی می‎کند و ما تمام این موفقیت‎ها را از فرهنگ ایثار و شهادت داریم.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول