اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش با شعار«مقاومت مدیرانه، پیشرفت عادلانه»

همایش سراسری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در مشهد آغاز شد

خبرگزاری فارس: دقایقی پیش همایش سراسری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با شعار «مقاومت مدیرانه، پیشرفت عادلانه» در مشهد مقدس آغاز شد.

همایش سراسری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در مشهد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، همایش سراسری دبیران استانی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی که از امروز 15 آذر تا هفدهم به مدت سه روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود لحظاتی پیش با حضور 400 نفر از دبیران استانی این جمعیت آغاز شد.

در این همایش قرار است مباحث ساختاری ـ تشکیلاتی و سیاسی اقتصادی کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد که در این زمینه جمعی از نخبگان و شخصیت‌های سیاسی اقتصادی کشور به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

همچنین در زمینه شکل‌گیری ستاد‌های انتخاباتی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و نیز بحث انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها به صورت جدی در این همایش سراسری مطرح می‌شود.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، غلامعلی حداد‌عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس، علیرضا زاکانی دبیر کل رهپویان انقلاب اسلامی، حسین مظفر نماینده مردم تهران و عضو تشخیص مصلحت نظام و الیاس نادران عضو شورای مرکزی ایثارگران جمعیت انقلاب اسلامی از جمله حاضران و سخنرانان در این همایش هستند.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول