اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مخابرات جم محقق شد

واگذاری اینترنت پرسرعت ارزان قیمت در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مخابرات جم واگذاری اینترنت پرسرعت ارزان قیمت در شهرستان جم خبر داد.

واگذاری اینترنت پرسرعت ارزان قیمت در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، محمد حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مخابرات این شهرستان در راستای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان و کیفیت بخشیدن به خدمات خود از تمام ظرفیت و توان موجود استفاده می‌کند.

وی افزود: امروز استفاده از اینترنت و فضای مجازی امری لازم و ضروری در جامعه است و بیشتر اقشار جامعه از اینترنت استفاده می‌کنند.

رئیس اداره مخابرات جم خاطرنشان کرد: افزایش سرعت اینترنت و افزایش سطح کیفی استفاده از این فناوری امری بسیار مهم و تاثیرگذار است و در چند سال اخیر در این مسیر اقدامات زیادی انجام داده‌ایم.

حسینی تصریح کرد: در سال جاری با تلاش و همکاری شرکت مخابرات استان به نتایج خوب و ارزشمندی رسیده‌ایم و تا حدودی رضایت خاطر شهروندان را فراهم کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه امکان واگذاری اینترنت پرسرعت از طریق این اداره فراهم شده است، گفت: با همکاری شرکت مخابرات استان بوشهر امکان واگذاری اینترنت پرسرعت از طریق این اداره فراهم شد.

حسینی با اشاره به مزایای استفاده از این طرح اذعان داشت: امکان استفاده از اینترنت با دو برابر حجم دانلود و قیمت یکسان با سایر شرکت‌ها در طول یکسال استفاده، پرداخت اقساطی بر روی قبض تلفن ثابت و شیوه پرداخت از طریق سامانه 2020 از مزایای این طرح است.

وی افزود: برای استفاده از اینترنت با مراجعه به واحد امور مشترکین و تکمیل فرم مربوط در اسرع وقت واگذاری اینترنت انجام خواهد شد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان جم گفت: متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با امور مشترکین مخابرات شهرستان جم تماس بگیرند.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول