اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 200 داوطلب انجام شد

برگزاری آزمون قرآن و عترت در دانشگاه آزاد‌ زرند

خبرگزاری فارس: آزمون کتبی مسابقات قرآن و عترت با حضور 200 داوطلب در مسجد حضرت رسول اکرم (‌ص‌) دانشگاه آزاد‌ زرند برگزار شد.

برگزاری آزمون قرآن و عترت در دانشگاه آزاد‌ زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، آزمون کتبی مسابقات قرآن و عترت با حضور بیش از 200 داوطلب ویژه اساتید و دانشجویان همزمان با سراسر کشور در مسجد حضرت رسول اکرم (‌ص‌) دانشگاه آزاد‌ زرند برگزار شد. 

حجت‌الاسلام عباس امیری‌مقدم رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد در جریان این آزمون اظهار داشت: هجدهمین دوره این مسابقات در حالی برگزار شد که نتایج آن 15 تا 20 دی‌ماه سال جاری اعلام و آزمون بخش کارمندی این دوره نیز در بهمن برگزار می‌شود. 

وی در مورد نقش قرآن در زندگی تصریح کرد: خداوند یکتا، برای هدایت بندگانش راه‌های زیادی گشوده و مسیرهای هموار متعددی قرار داده است تا بندگانش با تأمل در نشانه‌ها و آیات خداوند، راه راست و مستقیم را برگزیده و به سعادت دنیا و آخرت برسند.

امیری‌مقدم ابراز داشت: خداوند انعکاس عظمت خود را در جهان طبیعت‌ به تصویر کشیده‌ تا انسان با تفکر در دل آیات مشهود خداوندی، نشانه حق و حقیقت را دریابند و با تأمل او در قرآن، مثال‌هایی از حشرات و حیوانات آورده است که انسان دانا حق را می‌یابد، اما انسان نادان ظاهر مثال را دیده و از یافتن عظمت در این نشانه‌ها‌ ناتوان است.

وی عنوان کرد: زندگی قرآنی بر اساس رعایت مقررات و عدالت و احسان و صفا و صمیمیت است و مردمی که اینگونه زندگی کنند، دارای اطمینان خاطر و آسایش هستند و سعادت ابدی و جاودانه را در آغوش می‌گیرند، البته آگاهی کامل نسبت به این موضوع نیازمند بحث و بررسی گسترده و تأمل در آیاتی از قرآن است که چگونگی رفتار مسلمان را تبیین می‌کند.

انتهای پیام/80022/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول