اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران خبر داد

آماده‏باش پلیس راه در تعطیلات سه‏شنبه و چهارشنبه / انسداد هراز تا عصر فردا

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه شرق استان تهران ضمن اعلام آماده‏باش ماموران پلیس در تعطیلات سه‏شنبه و چهارشنبه این هفته در تهران گفت: محور هراز تا ساعت 16 فردا مسدود است.

آماده‏باش پلیس راه در تعطیلات سه‏شنبه و چهارشنبه / انسداد هراز تا عصر فردا

مهران کرانیان دقایقی پیش در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: مردم تهران بسیار به ‏سفر علاقه‏مند هستند و به محض اعلام تعطیلی روزهای آتی به علت آلودگی هوا، راهی جاده‏ها شده‏اند.

وی ادامه داد: تعداد مسافران راهی به نوار شمالی کشور عصر امروز در دو محور هراز و فیروزکوه گرچه افزایش یافت؛ اما چندان قابل توجه نبود.

کرانیان اضافه کرد: از این رو، مشکل خاصی در این دو محور پرتردد و مهم ایجاد نشده است؛ اما پیش‏بینی کارشناسان امر از بروز ترافیک احتمالی از صبح فردا خبر می‏دهد.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران افزود: هنوز محدودیتی برای ترافیک اعلام نشده است ولی نیروهای چهار فرماندهی پلیس راه شرق استان تهران در آماده‏باش هستند.

انسداد محور هراز تا عصر فردا

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران از تداوم انسداد محور هراز تا بعدازظهر فردا خبر داد و گفت: محور هراز تا ساعت 16 فردا مسدود است.

وی تصریح کرد: به شرط آنکه وزارت راه و شهرسازی درخواست تمدید این انسداد را نکند، محدودیت‏ها برداشته می‏شود؛ هر چند با توجه به تعطیلات پیش‏روی امکان تمدید انسداد بسیار بعید است.

روزهای سه‏شنبه و چهارشنبه به دلیل افزایش آلودگی هوای پایتخت بر اثر پدیده وارونگی، از سوی استاندار تهران تعطیل اعلام شده است.

از این رو، به احتمال بسیار اهالی پایتخت برای دوری از آلودگی‏های تهران، از محورهای هراز و دماوند- فیروزکوه برای مسافرت به نقاط شمالی کشور استفاده می‏کنند.

انتهای پیام/25682/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول