اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور در گفت‌و‌گو با فارس:

ایران رکورد جذب مشارکت‌های مردمی را در دنیا به خود اختصاص داد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: ایران در جذب کمک‌های نقدی قحطی سومالی، رکورد جذب مشارکت‌های مردمی را به خود اختصاص داده است.

ایران رکورد جذب مشارکت‌های مردمی را در دنیا به خود اختصاص داد

ابوالحسن فقیه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر پل ارتباطی توان توانمندان و نیاز نیازمندان هستند که این نیاز می‌تواند شامل نیاز مالی، درمانی و یا نیاز در زمان حادثه باشد.

وی ادامه داد: توانایی جمعیت هلال‌‌احمر رشد خوبی تاکنون داشته و داوطلبان هم از نظر تعداد و هم از نظر حجم فعالیت‌ها به سطح مطلوبی از خدمات‌دهی به نیازمندان رسیده‌اند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر ایران بیشترین میزان جذب مشارکت‌های مردمی را در تاریخ هلال‌احمر به خود اختصاص داده است و در حادثه قحطی سومالی رکورد بیشترین جذب مشارکت‌های مردمی را ایران کسب کرد.

فقیه خاطر نشان کرد: این رکورد نشان از اعتماد مردم و فعالیت‌های خوب و به هنگام جمعیت هلا‌ل‌احمر است، که در بحث قحطی سومالی کمک نقدی و ریالی که به حساب و صندوق‌های جمعیت هلال‌احمر ریخته شده بود بالغ بر 47 میلیارد تومان برآورد شد.

وی با اشاره به بحث پاکستان و کمک‌های نقدی ایران که بالغ بر 16 میلیارد تومان برآورد شده بود، خاطر نشان کرد: جمعیت هلال‌احمر ایران هم از لحاظ تعداد داوطلبان و هم از لحاظ کیفیت کار خیرین و مردم توانمندی خود را به جهان نشان داده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور با تاکید بر گسترش آموزش‌های داوطلبان در این سازمان، خاطر نشان کرد: در بعد آموزش تخصصی اقدامات وسیعی از سوی سازمان هلال‌احمر شکل گرفته که نخستین آن احداث مرکز آموزش عالی هلال‌احمر در تهران بود که حدود دو سال گذشته تنها 150 نفر در آن مشغول تحصیل بودند در حالی که با گسترش آن به 32 مرکز آموزش عالی در کشور این تعداد به 10 هزار دانشجو رسید.

انتهای پیام/70018/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول