اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روزجهانی داوطلب صورت گرفت

راه‌اندازی 3 خانه داوطلب روستایی جمعیت هلال احمر در هیرمند

خبرگزاری فارس: رئیس هلال احمر شهرستان هیرمند گفت: سه خانه داوطلب روستایی با هدف سازماندهی تیم‌های امدادی در روستاهای میلک، تخت عدالت و شهر دوست محمد افتتاح شد.

راه‌اندازی 3 خانه داوطلب روستایی جمعیت هلال احمر در هیرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند یونس بارانی ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی 3 خانه داوطلب روستایی در شهرستان هیرمند اظهار داشت: هدف از افتتاح خانه‌های داوطلبی در سطح روستاها، ساماندهی اعضا و داوطلبان با توجه به مهارت‌های تخصصی و تجربه در گروه‌های چهارگانه مهارت، هدایت، حمایت و مشارکت است.

وی افزود: برطرف کردن نیازها و مشکلات مردم به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر از دیگر اهداف افتتاح این خانه‌ها است.

بارانی اضافه کرد: خانه‌های داوطلب بعد از عضوگیری وظیفه سازماندهی و آموزش کمک‌های اولیه به داوطلبان جمعیت هلال احمر را دارند تا بتوانیم در مواقع بحرانی از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان هیرمند تعداد 6 خانه داوطلب روستایی در حال فعالیت به منظور انسجام عملکردهای داوطلبی و ارتقا و بهبود فعالیت‌های داوطلب وجود دارد.

انتهای پیام/ 75004/ر/ح/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول