اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

بانک‌ها برای حمایت از تولید کشور در قوانین خود تجدید‌نظر کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تجدید‌نظر در قوانین بانکی برای حمایت از تولید کشور تعامل بیشتر بخش دولتی و خصوصی را سبب شده و راهکاری برای جهش اقتصادی کشور است.

بانک‌ها برای حمایت از تولید کشور در قوانین خود تجدید‌نظر کنند

کمال‌الدین پیر‌موذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: کنترل تورم،‌ ارائه مشوق‌های سرمایه‌گذاری،‌ حفظ ارزش پول ملی،‌ کاهش فرآیند اداری، کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد کشور و ... می‌تواند اقتصاد کشور را در رسیدن به پویایی یاری کند.

وی با اشاره به اینکه تولید با نگرش صادراتی و اعمال سیاست‌های اقتصادی مناسب در بخش صادرات نیز می‌تواند تولید‌کنندگان را به مقصد نهایی برساند، خاطرنشان کرد: اجرای صحیح قوانین برای حمایت از تولید و اجرای قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار از جمله راهکارهای مناسب برای جهش در اقتصاد کشور است.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه تولید در تمام فرآیند دچار مشکلات اساسی است، یادآور شد: سال تولید ملی فرصت مغتنمی است تا با حمایت جدی از تولید ضمن بی‌تاثیر کردن تحریم‌ها مسیر توسعه و خودکفایی کشور را فراهم کنیم.

پیرموذن همچنین اهمیت قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار را یادآور شد و گفت: اجرای صحیح این قانون می‌تواند ضمن فراهم کردن تعامل و همکاری بیشتر بخش دولتی و خصوصی در توسعه اقتصادی کشور نقش بسزایی ایفا کند.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: در سنگر مجلس از هر طرحی که برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان به ویژه مردم استان اردبیل باشد با تمام توان و قاطعیت حمایت می‌کنیم که امیدواریم در سال مزین به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد رشد و توسعه در بخش‌های اقتصادی کشور باشیم.

انتهای پیام/62003/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول