اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد

عزم جدی دولت برای حمایت از بخش صنعت و تولید

خبرگزاری فارس: معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت از عزم جدی دولت برای حمایت از بخش صنعت و تولید خبر داد و خواستار توجه به بخش صنعت در گلستان شد.

عزم جدی دولت برای حمایت از بخش صنعت و تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان،  محسن صالحی‎نیا در بازدید از مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی آق‎قلا اظهار داشت: توانمندی‎ها و قابلیت‎های توسعه بخش صنعت در استان گلستان بالا است.

وی تصریح کرد: این توانمندی‎ها بیانگر آن است که توجه به بخش صنعت در این استان باید جدی‎تر از گذشته انجام گیرد.

صالحی‎نیا اذعان داشت: فعالیت واحدهای تولیدی در شهرک‎ها و نواحی صنعتی استان گلستان نشانگر تلاش و عزم جدی مدیران دولتی برای حمایت از بخش صنعت و تولید است.

معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر استفاده از ظرفیت‎ها و امکانات موجود برای توسعه بخش صنعت ادامه داد: بخش صنعت می‎تواند ارزش افزوده خوبی برای استان ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان نیز گفت: تاکنون 950 فقره قرارداد با سرمایه‎گذاران در شهرک‎ها و نواحی صنعتی این استان منعقد شده است.

22 شهرک و ناحیه صنعتی عملیاتی در گلستان وجود دارد

نیما بیرودیان اظهار داشت: در این استان 22 شهرک و ناحیه صنعتی عملیاتی وجود دارد که اشتغال قراردادهای منعقد شده در شهرک‎ها و نواحی صنعتی بر اساس پروانه بهره‎برداری بالغ بر 8 هزار نفر است.

وی تصریح کرد: برنامه این شرکت در سال‌جاری که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین گشته برپایه توانمندسازی تولیدکنندگان برای خودکفایی و پیشرفت اقتصادی کشور استوار است.

همچنین معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاون برنامه‎ریزی استاندار و مدیران مرتبط با بخش صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از واحد تولیدی رشد دانه در شهرک صنعتی آق‎قلا بازدید کرد.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول