اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان:

ترافیک جاده‌های استان زنجان روان است

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: ترافیک روان و مطلوبی در جاده‌های استان زنجان حاکم بوده و تردد به راحتی صورت می‌گیرد.

ترافیک جاده‌های استان زنجان روان است

علی اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با وجود آغاز دور دوم سفرهای نوروزی در کشور با تمهیدات اندیشیده شده ترافیک جاده‌های استان زنجان در حال حاضر مطلوب است.

وی با بیان اینکه دور دوم سفرهای نوروزی در کشور از دیروز آغاز شده تصریح کرد: ترافیک در جاده‌های استان وجود داشت که در حال حاضر کمتر شده است.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته چهار تصادف خسارتی در جاده‌های استان به وقوع پیوسته است افزود: در 24 ساعت گذشته کشته و مجروح در استان نداشتیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت ترافیکی جاده‌های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز مطلوب است تصریح کرد: مشکل خاصی در این راستا وجود نداشته و تردد در جاده‌های استان به نحو مطلوبی صورت می‌گیرد.

شیرمحمدی با بیان اینکه در حال حاضر 50 اکیپ پلیس راه در جاده‌های استان حضور دارند خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به 13 فروردین این اکیپ‌ها به 60 اکیپ افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه همه پرسنل پلیس راه در طرح نوروزی حضور دارند یادآور شد: محدودیت‌های ترافیکی در برخی جاده‌های استان در این روز از سوی پلیس راه اعمال می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه در جاده زنجان و تهم حضور کامیون‌ها و موتورسیکلت ممنوع است تصریح کرد: در این روز تردد موتورسیکلت و کامیون در این جاده ممنوع است.

این مسئول با اشاره به اینکه در جاده زنجان تا سه راهی ماهنشان نیز تردد کامیون و موتورسیکلت ممنوع است عنوان کرد: در صورت حضور کامیون و موتورسیکلت در این جاده برخورد قانونی از سوی پلیس صورت می‌گیرد.

شیرمحمدی با بیان اینکه تردد موتورسیکلت در جاده طارم نیز در 13 فروردین ممنوع است اضافه کرد: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های لازم برای روز طبیعت انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت استفاده از کمربند ایمنی سرنشینان عقب خودرو تاکید کرد و افزود: باید همه سرنشینان خودرو از کمربند ایمنی در حین سفر استفاده کنند.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه رانندگان باید قبل از سفر وسیله نقلیه خود را از نظر فنی بازدید کنند خاطر نشان کرد: توجه به تابلوهای مسیر، داشتن برف پاک‌کن و توجه به باد لاستیک‌های خودرو قبل از سفر ضروری است.

این مسئول با اشاره به اینکه رانندگان باید به محدودیت‌های سرعت در جاده‌های استان توجه کنند متذکر شد: باید رانندگان برابر سرعت در نظر گرفته شده در جاده‌ها اقدام به رانندگی کنند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول