اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سایت رسمی استانداری البرز از دسترس خارج شد

خبرگزاری فارس: سایت رسمی استانداری البرز از صبح روز دوشنبه به دلایل نامعلومی از دسترس کاربران خارج شده و تاکنون علت این اختلال نیز اعلام نشده است.

سایت رسمی استانداری البرز از دسترس خارج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، از صبح روز دوشنبه کاربران شبکه مجازی زمانی که به پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی استانداری البرز مراجعه می‌کنند، با پیامی مواجه می‌شوند که اعلام می‌کند این سایت در دسترس نیست.

این در حالی است که پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز به عنوان مرجع رسمی عالی‌ترین نهاد اجرایی در استان محسوب شده و عدم دسترسی به پرتال برای کاربران شبکه مجازی، شهروندان البرزی، مدیران استانی و به ویژه رسانه‌ها مشکلات بسیاری ایجاد کرده است.

خبرنگار فارس در کرج برای اطلاع از دلایل این اختلال با روابط عمومی استانداری البرز تماس گرفت که مدیریت روابط عمومی استانداری و کارکنان واحد فوق که مسئولیت تهیه، تدوین و انتشار اخبار این سایت را بر عهده دارند، پاسخ روشنی ارائه نکردند.

پیش از این نیز پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز از دسترس خارج شده بود، اما این امر به دلایل فنی رخ داده و حداکثر ظرف چند ساعت اشکال پیش آمده برطرف می‌شد، اما تا لحظه انتشار خبر فوق سایت رسمی استانداری البرز اصلاح نشده است.

لازم به توضیح است که طی چند روز اخیر پرتال اطلاع‌رسانی فرمانداری رباط کریم نیز از دسترس خارج شده است که کارکنان روابط عمومی فرمانداری این شهرستان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره دلایل اختلال در ارتباط با سایت فوق، اعلام کردند که به دلیل اشکالات فنی پرتال استانداری تهران، دسترسی به پرتال فرمانداری رباط کریم نیز مقدور نیست.

انتهای پیام/ل30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول