اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تحقیق و تفحص از استانداری مازندران؛ شاید وقتی دیگر

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قائمشهر در مجلس در حالی اعلام کرد که تحقیق و تفحص از استاندار مازندران به هفته بعد موکول شد که شجاعی نماینده مردم ساری از این موضوع به عنوان دریافت امتیاز از نماینده دولت در مازندران یاد کرده بود.

تحقیق و تفحص از استانداری مازندران؛ شاید وقتی دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تحقیق و تفحص از استاندار مازندران و استانداری مازندران بارها سوژه رسانه‌های مازندران قرار گرفت ولی هنوز به سرانجام نرسید.

آخرین خبر رسانه‌ها که خبرگزاری فارس آن را منتشر کرد خبر دو روز گذشته از زبان حسینی نماینده مردم قائمشهر در مجلس بود که گفته بود سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران قرار است ساعت 14 روز گذشته در کمیسیون تخصصی مجلس برای این موضوع البته به اتفاق وزیر کشور حاضر شود.

سید هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری در مورد آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از استانداری مازندران گفت: به خاطر سیل غرب استان مازندران، تحقیق و تفحص از استاندار مازندران به هفته بعد موکول شد.

به گزارش فارس، قرار بود استاندار مازندران بعدازظهر روز گذشته در کمیسیون داخلی و شورای مجلس به اتفاق وزیر کشور پاسخگویی سئوالات نمایندگان مجلس مازندران باشد.

به گفته سید هادی حسینی، نمایندگان مجلس مازندران خواستار  توضیح استاندار مازندران در مورد عدم توزیع نامناسب اعتبارات و عدم دقت در اجرای پروژه‌های مازندران شدند.

وی یادآور شده بود: عدم پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران از مواردی است که نمایندگان مجلس مازندران خواستار پاسخگویی استاندار مازندران هستند.

حسینی به آمار ارائه شده از طرف استاندار مازندران در مورد ایجاد اشتغال 100 هزار نفری اشاره کرد و گفت: این آمار درست نیست.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس خاطرنشان کرد: بکارگیری مدیران ضعیف و ناکارآمد در استان مازندران، عدم اجرای طرح عقب‌نشینی در کنار دریا و ساماندهی سواحل نیز جزو دغدغه‌های نمایندگان مجلس مازندران است.

اما شجاعی نماینده مردم ساری در مجلس شواری اسلامی در مورد تحقیق و تفحص از استانداری مازندران نظر دیگری دارد.

وی که حدود چندماه قبل نیز بحث تحقیق و تفحص از استانداری مازندران توسط یکی از نمایندگان استان مازندران مطرح شده بود در جمع خبرنگاران گفته بود: برای مطرح‌کردن تحقیق و تفحص نیاز به 15 نماینده داریم این در حالی است که نمایندگان مازندران تنها 11 نفر هستند و هیچ نماینده از سایر استان‌ها وقتش را برای پیگیری امور مازندران اختصاص نمی‌دهد.

این مسئول با اشاره به بی‌نتیجه خواندن مسائل مطرح شده در مورد تحقیق و تفحص از استانداری مازندران تاکید کرد: بحث تحقیق و تفحص از استانداری مازندران به نتیجه نمی‌‌‌‌رسد و این موضوع اصلا رسمیت ندارد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مطرح کردن طرح تحقیق و تفحص از استانداری مازندران فقط جنگ رسانه‌ای است که نمایندگان مجلس برای دریافت امتیاز از استاندار مازندران مطرح کردند.

وی تصریح کرد: برخی از مطرح‌کنندگان تحقیق و تفحص به دنبال تغییر فرماندار و یا بخشدار هستند و یا به دنبال دریافت امتیازات دیگر از استاندار هستند.

شجاعی در پاسخ به سئوالی که آیا از عملکرد استاندار مازندران رضایت دارید گفت: بنده از عملکرد استاندار مازندران رضایت ندارم، ولی راهش بیان کردن مسئله تحقیق و تفحص از استاندار مازندران نیست.

این مسئول با انتقاد از نحوه عملکرد مدیران مازندران تاکید کرد: مدیران استان مازندران یک‌دست نیستند و مدیران استان واقعا ضعف دارند.

انتهای پیام/86004/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول