اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرکز عالی تکاوری سیدالشهدا (ع):

نبرد سخت با پرورش نیروهای مخلص محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) گفت: جنگ نرم و نبرد سخت با پرورش نیروهای مخلص، ولایتمدار و با بصیرت محقق می‌شود.

نبرد سخت با پرورش نیروهای مخلص محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زیباکنار، ناوسالار یکم اصغر شکراللهی ظهر امروز در مراسم اختتامیه دوره عمومی 19 دانش‌آموختگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک پیروزی نیروی دریایی سپاه در شکار پهپاد آمریکای متجاوز اظهار کرد: مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) وظیفه آموزش جوانان شجاع کشور را به عهده دارد.

وی ادامه داد: جوانان مومن و سلحشور خاطرات معنوی، فرهنگی و آموزش تاکتیک‌های نظامی را با خود از مرکز مذکور به ارمغان می‌برند که شامل تجدید‌بیعت با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در قالب کاروان پیاده سوار به مرقد مطهر امام (ره) است.

شکراللهی دیدار و تجدید بیعت جوانان با فرماندهی معظم کل قوا را از فعالیت‌های مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) دانست و خاطرنشان کرد: اجرای بخشی از عملیات دفاع مقدس در قالب رزمایش به مناسبت یادواره شهدای مرکز مذکور با حضور انبوه مردم شهید‌پرور گیلان از جمله این فعالیت‌ها است.

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) اعزام کاروان بصیرت به مشهد مقدس، اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی و اجرای اردوی رزمی صحرایی به منظور آموزش‌های عملی و تاکتیکی را از دیگر آموزش‌های ارائه شده به جوانان در این مرکز خواند و تصریح کرد: آموزش‌های عقیدتی سیاسی، نظامی و پایه به دانش‌آموختگان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه نگاه اصلی ماموریت‌های مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) تحقق خواسته‌ها و انتظارهای فرماندهی معظم کل قوا است، تصریح کرد: ماموریت حوزه‌های جنگ نرم و نبرد سخت با احساس تکلیف و پرورش نیروهای مخلص، ولایتمدار و با بصیرت محقق می‌شود.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول