اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

اقتدار نیروی دریایی ارتش موجب وحشت سلطه‌گران شده است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: توانمندی و اقتدار نیروی دریایی ارتش موجب رعب و وحشت سلطه‌گران شده است.

اقتدار نیروی دریایی ارتش موجب وحشت سلطه‌گران شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند در نشست با فرماندهان منطقه دوم نیروی دریایی ارتش، عزت و اقتدار نیروی دریایی ارتش را موجب افتخار و سربلندی ایران اسلامی دانست و افزود: اقتدار و توانایی نیروی دریایی امروز به حدی است که ماموریت‌های گوناگون از جمله مقابله با دزدان دریایی در آب‌های بین‌المللی و دفاع از مرزهای آبی کشورمان را انجام می‌دهد و با عملیات‌های مختلف رعب و وحشت در دل دشمنان به وجود آورده است.

وی با گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: در زمان دفاع مقدس که از زمین و هوا به ما حمله می‌شد و ما را از دنیای خارج محدود کرده بودند دلاور‌مردان نیروی دریایی ارتش با اقتدار نیروی دریایی دشمن را زمین‌گیر کردند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش نیز ماموریت‌های نیروی دریایی را برشمرد و گفت: امروز این نیرو در اوج قدرت قرار دارد و اکنون ناوگروه بیست و سوم در فاصله 2 هزار و 500 کیلومتری از ساحل در حال ماموریت هستند.

محمد‌رضا عباسیان با بیان اینکه 90 درصد تجارت دنیا از طریق دریاست، گفت: هرگونه ناامنی در دریا می‌تواند ضربات جبران‌ناپذیری به کشور وارد کند که بحمدالله نیروی دریایی ارتش با اجرای ماموریت‌های مختلف امنیت را فراهم کرده است.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش با تمام توان آماده دفاع از مرزهای آبی کشورمان و انجام ماموریت‌های مختلف است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش افزود: نیروی دریایی ارتش به عنوان یک نیروی راهبردی با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب و داشتن نیروهای متخصص در اوج آمادگی و اقتدار به سر می‌برد.

عباسیان اظهار داشت: با وجود تهدیدهای دشمنان نظام اسلامی ایران و حضور آنان در آب‌های خلیج فارس، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توان برای دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی آماده است.

انتهای پیام/66005 /ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول