اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد:

سطح اطلاعات بهداشتی مردم رو به افزایش است

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: سطح اطلاعات بهداشتی مردم با کمک رسانه‌های جمعی و آموزش‌های عمومی آنان روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند.

سطح اطلاعات بهداشتی مردم رو به افزایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا لشگری صبح امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد:جای تأسف دارد که بسیاری از شهروندان با استفاده نادرست از وسایل نقلیه خود و دیگران را دچار ضایعاتی می‌کنند که بسیاری از آنها جبران‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه باید مردم در هنگام استفاده از وسایل نقلیه به‌ویژه موتورسیکلت از وسایل ایمنی آنها استفاده کنند تصریح کرد: استفاده از وسایل ایمنی وسایل نقلیه یک راهکار پیشگیرانه برای به‌روز نکردن مشکلاتی ترومایی و ضایعات تصادفاتی است.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد با اشاره به بالاتر رفتن سطح فرهنگ عمومی مردم خاطر نشان کرد: سطح فرهنگ مردم در زمینه‌های رعایت قوانین مربوط به ایمنی بسیار بالا رفته است و گواه این مقوله، کاهش میزان مراجعات افراد سانحه‌دیده در تصادف به مراکز درمانی است.

لشگری با اظهار امیدواری نسبت به کاهش میزان تصافات و ضایعات ناشی از آنها تاکید کرد: امید می‌رود که در آینده نزدیک مقدار این ضایعات به حداقل و صفر برسد.

وی با اشاره به شرایط ویژه بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد ادامه داد: بیشتر بیماران دچار شده به ضایعات تصادفی به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد اعزام می‌شوند لذا بر اساس میزان مراجعه‌کنندگان به اورژانس این بیمارستان می‌توان در مورد تصادفات حادث شده در مشهد اظهار نظر کرد.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد افزود: کم شدن میزان مراجعات افراد به اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد نشان از کم شدن میزان تصادفات و بالاتر رفتن فرهنگ مردم در رانندگی و استفاده از وسایل ایمنی است.

انتهای پیام/70004/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول