اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط انجمن‌های علمی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان به دست آمد

کسب 6 عنوان برتر در پنجمین جشنواره ملی حرکت

خبرگزاری فارس: توسط انجمن‌های علمی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان شش عنوان برتر در پنجمین جشنواره ملی حرکت به دست آمد.

کسب 6 عنوان برتر در پنجمین جشنواره ملی حرکت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در این جشنواره که بین انجمن‌‌های علمی برگزیده دانشگاهی سراسر کشور برگزار شد به ترتیب در بین انجمن‌های علمی دانشجویی برگزیده، کتاب از حرف تا جمله در انگلیسی دانشجویان رشته زبان و ادبیات انگلیسی به تألیف سپیده سلیمی، الهام صفری، مهیا نژادیان و مقاله فرض‌الله عبدی سهروردی و چاپ در مجموعه مقالات جشنواره پژوهش‌های قرآنی در بخش تألیفات به عنوان انجمن‌های علمی برتر انتخاب شدند.

در بخش پژوهش نیز پرویز صیادی دانشجوی رشته کامپیوتر، در بخش اختراع، ابتکار و نوع‌آوری مجتبی حسینی طراح و دبیر انجمن کامپیوتر مرکز زنجان به عنوان انجمن علمی برگزیده انتخاب شدند.

لازم به ذکر است، در بخش دبیران برگزیده این جشنواره نیز محمدرضا نوروزی دانشجوی مهندسی پروژه مرکز زنجان به عنوان دبیر برگزیده جشنواره و در بخش کارآفرینی نیز رضا حسنی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی با طراحی وب سایت حائز رتبه‌های برتر شدند.

گفتنی است مرحله کشوری پنجمین جشنواره ملی حرکت بین انجمن‌‌های علمی برگزیده دانشگاهی دانشگاه‌های کشور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با 10 اثر در بخش‌های این جشنواره شرکت داشت.

گفتنی است دستاوردهای انجمن‌های دانشجویی پیام‌نور استان زنجان در کنار سایر دانشگاه‌ها در طول برگزاری جشنواره در معرض دید علاقه‌مندان قرار داشت.

انتهای پیام/2308/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول