اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اسدآباد خبر داد

اختصاص 260 میلیون ریال به مدارس استثنایی اسدآباد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار اسدآباد گفت: امسال برای احداث، تعمیر و تجهیز مدارس استثنایی اسدآباد 260 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

اختصاص 260 میلیون ریال به مدارس استثنایی اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان معلول مدارس استثنایی شهرستان اسدآباد با گرامیداشت روز جهانی معلولان، اظهار داشت: این روز فرصتی مناسب برای توجه و رسیدگی بیشتر به محرومیت با تمرکز بر ارتقای دسترسی و از بین بردن تمام موانع در جامعه است.

وی با بیان اینکه برای تشکیل هر مجموعه آموزشی فضا، نیروی انسانی و امکانات آموزشی مطرح است، گفت: در راستای تقویت، احداث، تعمیر و تجهیز مدارس استثنایی شهرستان امسال 260 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده‌ایم که از این میزان 160 میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز این مدارس است.

معاون فرماندار شهرستان اسدآباد اضافه کرد: سال گذشته نیز برای احداث، تعمیر و تجهیز مدارس استثنایی شهرستان اسدآباد 730 میلیون ریال اختصاص یافته است.

وی در ادامه تقویت آموزش را سرمایه‌گذاری ضروری و همه‌جانبه خواند و گفت: هر چه در تشویق و تقویت روحیه و تفکرات دانش‌آموزان جامعه به خصوص معلولان بکوشیم می‌توانیم آن‌ها را به زندگی و موفقیت و پیشرفت آینده امیدوار کنیم.

عبدکوند با اشاره به اینکه معلولیت در جامعه محدودیت نیست، تصریح کرد: قدرت هر انسان به همت و تلاش او بستگی دارد، جامعه معلول نیز از لحاظ توانایی هیچ‌گونه تفاوتی با دیگر افراد جامعه ندارد.

وی همچنین با اشاره به شعار امسال روز جهانی معلولان با عنوان رفع موانع برای جامعه فراگیر و قابل دسترس برای همه، خاطرنشان کرد: همه ما مسئولان باید با رفع موانع و تقویت امکانات برای جامعه معلول بتوانیم آن‌ها را توانمندتر و شاهد پیشرفت آن‌ها باشیم.

معاون فرماندار اسدآباد یکی از مهم‌ترین وظایف مربیان و معلمان انسان‌سازی و تربیت افراد جامعه دانست و افزود: رسالت مربیان و معلمان در مدارس استثنایی به مراتب فراتر و ارزشمندتر از دیگر مسئولیت‌ها است چرا که این کار هم اجر دنیوی و هم  اخروی دارد.

انتهای پیام/89008/ق/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول