اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی سعدآباد خبر داد

جمع‌آوری 3 میلیارد ریال زکات در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی سعدآباد از جمع‌آوری بیش از 3 میلیارد ریال زکات در کمیته امداد سعدآباد خبر داد.

جمع‌آوری 3 میلیارد ریال زکات در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، علی موفق‌منش صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: کیفیت‌بخشی به خدمات کمیته امداد از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره در سال جاری است.

وی بر لزوم گسترش فرهنگ زکات در جامعه تاکید کرد و افزود: زکات در جامعه اسلامی ارزش و اهمیت زیادی دارد و باید نسبت به نهادینه کردن فرهنگ زکات اهتمام ورزیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی سعدآباد از جمع‌آوری بیش از 3 میلیارد ریال زکات در کمیته امداد سعدآباد خبر داد و خاطرنشان کرد: زکات در دین اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا به نوعی مالیاتی بر درآمد خوانده شده که شاهد همراهی موضوع زکات در چندین جای قرآن در کنار نماز هستیم.

موفق‌منش تصریح کرد: اگر تمامی افراد غنی که زکات شاملشان می‌شود زکات خود را پرداخت کنند فاصله و شکاف طبقاتی در جامعه حذف و بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع می‌شد.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماهه نخست سال جاری 3 میلیارد ریال زکات در شهر سعدآباد جمع‌آوری شده است عنوان کرد: فعالیت‌های حوزه زکات از اهمیت ویژ‌ه‌ای برخوردار است و سبب رشد اجتماعی و اقتصادی به ویژه در مناطق محروم می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی سعدآباد همچنین از پرداخت 44 مورد کمک هزینه جهیزیه به مددجویان سعدآباد خبر داد و اظهار داشت: یکی از خدماتی که کمیته امداد به مددجویان ارائه می‌کند کمک هزینه خرید جهیزیه به فرزندان مددجویان و نیازمندان است.

وی افزود: این خدمات در راستای رواج ازدواج آسان و همچنین تشویق به ازدواج در بین مددجویان صورت می‌گیرد.

موفق‌منش اضافه کرد: کمیته امداد علاوه بر پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج، کلاس‌هایی را نیز در راستای آموزش به نوعروسان و زوج‌های جوان برگزار می‌کند.

رئیس کمیته امداد سعدآباد اذعان داشت: در این دوره 44 کمک هزینه خرید جهیزیه با مبلغی بالغ بر 440 میلیون ریال اهداء شد.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول