اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نوشهر خبر داد

جمع‌آوری 3 تن زکات مرکبات در نوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نوشهر از جمع‌آوری 3 تن زکات مرکبات و کیوی کشاورزان نوشهری خبر داد و گفت: این میزان مرکبات جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

جمع‌آوری 3 تن زکات مرکبات در نوشهر

رفیع خانکشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اعلام اینکه در سال گذشته نیز 5 تن زکات مرکبات و کیوی جمع‌آوری شده بود، تصریح کرد: به دلیل همزمانی برداشت این محصول با شب یلدا این میوه‌های جمع‌آوری شده در شب یلدا بین نیازمندان منطقه کجور توزیع شد.

وی با اعلام اینکه 327 دانش‌آموز محروم این شهرستان از کمیته امداد خدمات می‌گیرند، ابراز داشت: در سال تحصیلی جاری تاکنون 9 میلیون تومان کمک هزینه خرید ادوات آموزشی به این دانش‌آموزان اهدا شد.

خانکشی به اقدام جالب یکی از مدرسه‌های شاهد این شهرستان در روز عید قربان اشاره کرد و گفت: مدرسه شاهد مقطع راهنمایی این شهرستان که با مدیریت آقای شمس اداره می‌شود در یک روز قبل از عید قربان 4 رأس گوسفند را با همراهی خانواده‌ها و مسئولان شهرستانی ذبح کردند و 240 کیلوگرم گوشت در این روز جمع‌‌آوری و به مبلغ یک میلیون 470 هزار تومان جمع‌‌آوری و در بین دانش‌آموزان نیازمند و مددجوی این نهاد توزیع شده است.

وی با اشاره به وقوع سیل در ماه گذشته در این شهرستان ابراز داشت: حدود 9 میلیون تومان میزان کمک‌های کمیته امداد به سیل‌زدگان اهدا شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان نوشهر با بیان اینکه مجموع خسارت برآورد شده ناشی از سیل به منازل مددجویان 180 میلیون تومان است یادآور شد: 60 خانوار این نهاد در سیل اخیر خسارت دیدند.

انتهای پیام/86003/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول