اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

نباید با حرف‌های حاشیه‌ای آرامش جامعه را برهم زد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس گفت: شرایط کشور به صورتی است که نباید با پرداختن به مسائل بی‌مورد و بیان حرف‌های حاشیه‌ای آرامش مردم و جامعه را برهم زد.

نباید با حرف‌های حاشیه‌ای آرامش جامعه را برهم زد

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در ماه‌های اخیر فشار کشورهای غربی علیه جمهوی اسلامی ایران بیشتر شده و دشمنان ما تلاش می‌کنند که از درون به نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب وارد سازند.

وی تصریح کرد: هدف دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی این است که نگذارند اهداف توسعه‌ای کشورمان محقق شود و با اجرای توطئه‌های مختلف به دنبال مانع‌تراشی علیه ما هستند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: در چنین شرایطی‏ مردم‏، مسئولان و دلسوزان نظام باید به صورتی رفتار کنند که به فرموده رهبری معظم انقلاب اسلامی بهانه به دست دشمنان ندهند.

* تفرقه‌افکنی خواست دشمنان است

اکبریان تاکید کرد: به طور قطع بیان مسائل بی‌مورد و پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای نه تنها هیچ کمکی به ما نمی‌کند‏، بلکه موجب خوشحالی دشمنان نیز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سران نظام به ویژه رؤسای سه قوه باید هوشیاری بیشتری به خرج دهند‏، گفت: اگر چه اختلاف نظر و سلیقه امری طبیعی و عادی است، اما دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال بزرگ‌نمایی این مشکلات بوده و کوچک‌ترین موضوعی را به بحرانی علیه نظام تبدیل می‌کنند.

*بیش از گذشته به وحدت نیاز داریم

نماینده مردم کرج در خانه ملت تاکید کرد: در این شرایط باید با حفظ وحدت و توجه به مصالح نظام به صورتی رفتار کنیم که بهانه‌ای به دست رسانه‌های غربی که اکثر آنها تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی هستند‏، ندهیم.

اکبریان در پایان تاکید کرد: شرایط امروز کشور حساس است، اما ملت ایران ثابت کرده‌اند که از شرایط بحرانی و حاد با حفظ وحدت و همدلی خود به راحتی عبور و بحران‌ها را به فرصتی برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی تبدیل می‌کنند.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول