اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ادارات و وزارتخانه‌های کشور:

جنگ ایران اسلامی با نظام سلطه پایان‌نیافته است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ادارات و وزارتخانه‌های کشور گفت: جنگ ایران اسلامی با نظام سلطه پایان‌نیافته است.

جنگ ایران اسلامی با نظام سلطه پایان‌نیافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد سراج عصر امروز در آیین تجلیل از بسیجیان پالایشگاه جم اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت کرده و بسیاری از موفقیت‌های نظام مرهون خدمات این نهاد است.

وی با تبیین فلسفه مبارزه و شهادت امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) افزود: راه و رسم امام حسین(ع) و یارانش نجات دهنده تاریخ بشریت بوده و خواهند بود..

فرمانده بسیج ادارات و وزارتخانه‌های کشور خاطرنشان کرد: پیروزی در جنگ تحمیلی نیز جز با تمسک به دین و اهل بیت(ع) و همچنین تبعیت محض از ولایت فقیه ممکن نبود.

سراج با تشریح اهمیت و جایگاه بسیج اذعان داشت: گستردگی حضور تفکر بسیجی در همه شهرهای کشور حاکی از پویا و زنده بودن این نهاد مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ادارات و وزارتخانه‌های کشور اضافه کرد: بسیج همیشه پرکننده خلا میان مردم و مسئولان بوده و این وظیفه مهم به اهداف و برنامه‌های بسیج نیز کمک بزرگی کرده است.

سراج به بیان ترفندهای دشمن برای مقابله با نظام اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: ناامنی روانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمن برای مبارزه با مردم و مسئولان ایران اسلامی است و بدون تردید تضعیف روحیه مسئولین هدف اول دشمن در این طرح است.

وی با بیان اینکه جنگ ایران اسلامی با نظام سلطه پایان‌نیافته است گفت: اکنون دشمن در لباس و ظاهر متفاوتی وارد صحنه مبارزه شده است.

سراج خاطرنشان کرد: تحریم‌های روز افزون دشمنان ایران اسلامی در بخش‌های مختلف انرژی و بانک مرکزی نشان‌دهنده اوج خصومت آنان با ملت ایران است که البته در همه آنها شکست خورده‌اند.

فرمانده بسیج ادارات و وزارتخانه‌های کشور با تاکید بر شرایط حساس کشور بیان کرد: اکنون کشور ما در شرایط خوب علمی قرار دارد و به علم‌های مهم دنیا دست پیدا کرده است.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول